کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | خودیاری | 9 اصل معنوی
9 اصل معنوی شابک: 9789649084947 264 صفحه 270 گرم قطع: وزيری نوع جلد: شوميز تیراژ: 600 معنوی وین دایر امیر کرمانی علوم انسانی روانشناسی خودیاری

1,200,000 ریال 1,600,000 ریال

ناشر: کتاب پارسه

چاپ دهم

9 اصل معنوی
Manifest Your Destiny: The Nine Spiritual Principles for Getting Everything You Want

در تعریف خودیاری (یا Self-Help) گفته‌اند که مخاطب، با درک نکته‌های روانشناختی و اصولی مبتنی بر بهبود کیفیت زندگی شخصی که در این مکتب ارائه می‌شود، می‌تواند برای ایجاد تغییراتی مثبت در درون خود تلاش کند. وین دایر یکی از مشاهیر این مکتب است. او که در سال 1987 به عنوان برترین سخنران کل آمریکا انتخاب شده بود، در آثار و سخنانش می‌کوشید تا با آگاهی‌بخشی مخاطب نسبت به خود و پیرامونش، ظرفیت‌های نهفته در درونش را هدایت و او را به سوی غلبه بر موانع رهنمون سازد.
کتاب «9 اصل معنوی»، که امیر کرمانی آن را به فارسی ترجمه کرده است، یک محور دارد: شما در درون خود نیرویی دارید که با کشف و درک آن، قادر خواهید بود هر چیزی را به خود جذب کنید. دایر به سادگی به خواننده می‌گوید که که ما ارگانیسمی در یک محیط نیستیم، بلکه ارگانیسم محیط محسوب می‌شویم و می‌توانیم با قدرت مکاشفه و عشق و دستیابی به منبع قدرتمند درونی، جاذب نیروی‌های مثبت پیرامون هم باشیم. به قول خود دایر: «دنیا مانند پژواک اعمال و خواست‌های ماست. اگر به جهان بگویی: "سهم مرا بده…" دنیا مانند پژواکی که از کوه برمی‌گردد، به تو خواهد گفت: "سهم مرا بده…" و تو در کشمکش با دنیا دچار جنگ اعصاب می‌شوی. اما اگر به دنیا بگویی: "چه خدمتی برای‌تان انجام دهم؟..." دنیا هم به تو خواهد گفت: "چه خدمتی برایتان انجام دهم؟"»

دربارۀ نویسنده: وین دایر (1940 ـ 2015 م.)، نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی

رتبۀ گودریدز: 2/4 از 5

ادامه keyboard_arrow_down