کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | سبک زندگی | از دولت عشق
از دولت عشق شابک: 9789645512086 112 صفحه 143 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 2000 دولت کاترین پاندر گیتی خوشدل علوم انسانی روانشناسی سبک زندگی

525,000 ریال 700,000 ریال

ناشر: روشنگران و مطالعات زنان

چاپ شصت و ششم

کتاب «از دولت عشق» نوشته «کاترین پاندر»
The prospering power of love
کتاب «از دولت عشق» نوشته «کاترین پاندر» کتابی در زمینه خودیاری و خودپروری است. پاندر با توجه مسائل زندگی کتاب‌های بسیاری در رابطه با خودیاری نوشته است. او کتاب «از دولت عشق» را سال 1966 نوشت و آن را به سه گروه از افراد توصیه کرد. افرادی که دوست دارند به خودشان در مسائل کمک کنند و در مسیر خودشناسی حرکت کنند. گروه دوم افرادی که در تعامل و رابطه‌هایشان دچار مشکلاتی هستند. گروه سوم کسانی که قصد دارند با روش‌های ساده و قابل انتقال به دیگران از قدرت بی‌پایان عشق بهره ببرند. عشق و محبت از موهبت‌هایی است که در زندگی می‌تواند انسان‌ها را یاری کند تا مسیر سخت و مشکلات برایشان هموارتر شود. دوستی و دوست داشتن دیگران همراه با رضایت از کمک به همنوعان برای انسان‌ها خوشایند است. پاندر بیان می‌کند: انسان‌ها می‌توانند عشق را مانند دیگر خوبی‌ها ایجاد کرده و به آن اهمیت بیشتری دهند. او می‌گوید: «دولت عشق یعنی احضار موهبت‌های جاودان زندگی، وظیفه شما، به شگفت آمدن از كار عشق نیست.»
Barnes & Noble درباره کتاب گفته است:
Ponder has helped millions of people overcome personal obstacles that prevent them from living a fulfilled life
«پاندر به میلیون‌ها نفر کمک کرده تا بر مشکلاتی شخصی غلبه کنند که آنها را از داشتن زندگی رضایتمندانه محروم می‌کرد.»

همچنین سایت پرطرفدار گودریدز Goodreads نوشته است:
It helps individuals solve common relationship problems.
«این اثر به افراد کمک می‌کند تا مشکلات رایج در روابط را حل و فصل کنند.»

قابل ذکر است کتاب «از دولت عشق» جزو پرفروش‌ترین کتاب‌ها در بازار کتاب ایران طبقه بندی شده است.

درباره کتاب «از دولت عشق»
کتاب «از دولت عشق» از 7 فصل تشکیل شده است. در هر یک از فصل‌ها با توجه به موضوع اصلی نویسنده در بخش‌های کوچکی به توضیح درباره دوست داشتن و یاری کردن خود و دیگران می‌پردازد. در فصل اول با عنوان «معجزه‌ی عشق» با مواردی در زمینه عشق آشنا می‌شوید اینکه عشق چگونه برای شما سلامتی به ارمغان می‌آورد یا نارضایتی‌های شغلی را برطرف می‌کند. فصل دوم «راهی که شما را به موفقیت می‌رساند را دوست بدارید» نام دارد. «قدرت شفابخش عشق» عنوان فصل سوم است که نویسنده در آن تأثیر عشق‌ورزی را یادآور می‌شود. قدرت احیاکنندگی عشق، شیوه‌ی منحصر به فرد عشق، شیوه‌ی خاص عشق عناوین فصل‌های بعدی هستند. در نهایت در فصل پایانی کتاب با نام«از دولت عشق» نویسنده به راه‌هایی برای پیروزی و کسب ثروت می‌پردازد و نمونه‌هایی از کاربردهای دولت عشق را برای خواننده مثال می‌زند.
در قسمتی از کتاب «از دولت عشق» می‌خوانیم:
«شاید تصور من و شما از عشق همان چیزی باشد که پولس رسول توصیف کرده است. می‌توانیم در محبت شخصی و غیر شخصی این خصایص را از خود نشان دهیم. در عشق و محبت شخصی می‌توان نسبت به افراد خانواده و خویشاوندان مهربانی و نرمش و ادب و عاطفه و تایید و تحسین و ملاحظه و ایثار نشان داد. عشق و محبت غیر شخصی یعنی توانایی کنار آمدن با مردم بدون دلبستگی شخصی و وابستگی عاطفی.
آنگاه راه گشوده می‌شود تا همه بتوانند از این خوان نعمت، عالیترین سهمی را که دارند برگیرند.
ـ خود را در راهی بزرگ و شكوهمند ببینید تا چیزهای كوچك زندگی اهمیت خود را از دست بدهند. همه چیز را از دیدگاهی عظیم بنگرید، به جای این كه خود را یك انسان ببینید، به سیمای موجودی الهی به خویشتن نگاه كنید.
ـ هرگاه زیبایی و زندگی و شگفتی‌های دلپذیر طبیعت را پیرامون خود می‌بینید ، به وجد در آیید و از طریق تمجید و تحسین، قدرت عشق و محبت را برخیزانید و زنده كنید .دیگران را تایید كنید و اوضاع و شرایط را علی رغم ظاهر مخالف آنها نیكو و عالی بخوانید و سیمای خودتان و جهان را بستایید.»

درباره نویسنده کتاب «از دولت عشق»
کاترین پاندر فعال مذهبی و نویسنده آمریکایی است. او سال 1927 در کارولینای جنوبی آمریکا متولد شد. او را به عنوان بنیانگذار کلیسای یکپارچه در دنیا می‌شناسند. پاندر چند کتاب معنوی نوشته و به سعادت و خوشبختی انسان‌ها توجه نشان داده است.
از کتاب‌های کاترین پاندر می‌توان «قدرت دعا»، «شهامت موفق شدن»، «رهایی از استرس»، «از دولت عشق»، «شورهستی»، «قانون شفا»، «قانون توانگری»، «چشم دل بگشا» را می‌توان نام برد.

درباره ترجمه فارسی کتاب «از دولت عشق»
کتاب «از دولت عشق» تاکنون چند بار به فارسی با عناوین گوناگون ترجمه شده است. ترجمه «گیتی خوشدل» از انتشارات روشنگران و مطالعات زنان، «حمیده اوشلی» از انتشارات عالی تبار، از ترجمه‌هایی است که با نام «از دولت عشق» منتشر شده‌اند. ترجمه «مهدیه ورشادیان» از نشر فلسفه با نام «نیروی سعادت بخش عشق» و ترجمه دیگری از «میترا میرشکار» با نام «شورهستی» نیز در بازار کتاب ایران موجود است.
کتاب حاضر ترجمه «گیتی خوشدل» از انتشارات روشنگران و مطالعات زنان در دسترس شما علاقه‌مندان قرار دارد.

رتبه کتاب «از دولت عشق» در گودریدز: 3.5 از 5

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده