کتاب | علوم انسانی | ادبیات | ادبیات آلمان | بودنبروک ها
بودنبروک ها شابک: 9789647948029 782 صفحه 1018 گرم قطع: وزيری نوع جلد: گالينگور تیراژ: 1000 بودنبروک توماس مان علی‌اصغر حداد علوم انسانی ادبیات ادبیات آلمان

5,250,000 ریال 7,500,000 ریال

ناشر: ماهی

چاپ دوازدهم

بودنبروک‌ها (زوال یک خاندان)
کتاب «بودنبروک‌ها» اثری تأثیرگذار و شگفت‌انگیز است که پیشنهاد می‌کنیم بخوانید و با اتفاقاتش آشنا شوید. کتاب «بودونبرک‌ها» اثری کلاسیک در ادبیات مدرن شناخته می‌شود که جهانی بسیار ملموس و زنده دارد. روایت با شرح جزئیات و مواردی از زندگی واقعی انسان‌ها، رخدادهایش را به تصویر می‌کشد. تولد و مرگ، ازدواج و طلاق و موارد دیگر از زندگی در بستر داستان گنجانده شده که خواندنی است. «توماس مان» کتاب را برای نخستین‌بار در سال 1901 زمانیکه فقط 26 سال داشت منتشر کرد. کتاب، داستانی درباره چهار نسل از یک خانواده ثروتمند و بورژوای آلمانی را روایت می‌کند. این خانواده ثروتمند در شمال آلمان زندگی می‌کنند که در برابر ظهور مدرنیته قرار می‌گیرند. جهانی که برایشان نا آشناست و آنها را به فروپاشی می‌کشاند. در سال 2008 فیلمی با عنوان کتاب و بر پایه رمان بودنبروک‌ها توسط هاینریش برلوئر ساخته شد. ناگفته نماند: «توماس مان» در سال 1329 برنده جایزه ادبی نوبل شده است.
در قسمتی از کتاب می‌خوانیم:
«شاید به دلیل دوری راه بود که بیشتر ها کوهستان را ترجیح می‌دادم. حالا دیگر شوق کوهستان در دلم نیست. به گمانم در کوهستان بترسم و خجل بشوم. کوهستان بیش از اندازه خودکامه، بی‌نظم و متنوع است. شک ندارم که در کوهستان احساس حقارت می‌کنم. راستی کسانی که یکنواختی دریا را ترجیح می‌دهند، چه کسانی هستند؟» کتاب «بودنبروک‌ها (زوال یک خاندان)» توسط «علی‌اصغر حداد» به فارسی برگردانده شده است.

درباره نویسنده: پل توماس مان ( 1875 ـ 1955 ) نویسنده آلمانی صاحب اثر «کوه جادو»، «مرگ در ونیز»

ادامه keyboard_arrow_down