کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | موفقیت | حکایت دولت و فرزانگی
حکایت دولت و فرزانگی شابک: 9789643412388 112 صفحه 124 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 10000 حکایت دولت فرزانگی مارک فیشر گیتی خوشدل علوم انسانی روانشناسی موفقیت

520,000 ریال 650,000 ریال

ناشر: قطره

چاپ صد و نوزدهم

کتاب «حکایت دولت و فرزانگی» نوشته «مارک فیشر»
کتاب «حکایت دولت و فرزانگی» نوشته «مارک فیشر» برای افرادی که در صدد کسب موفقیت هستند؛ مناسب است. آیا تا کنون فکر کرده‌اید موفقیت چیست و چگونه حاصل می‌شود؟ یا اینکه موفقیت را چه کسانی کسب می‌کنند؟ افراد باهوش یا خوش شانس‌ها؟ شما دوست دارید در کدام زمینه زندگی‌تان موفقیت بیشتری کسب کنید؟ کار یا تحصیل یا کسب ثروت؟ برای اینکه بتوان به این سوالات پاسخ داد باید چه آموزش‌هایی ببینیم؟ «مارک فیشر» در کتاب «حکایت دولت و فرزانگی» با داستانی سرگرم کننده از روش‌های رسیدن به موفقیت سخن می‌گوید. فیشر در کتابش برای تغییر در نگاه افراد و دستیابی آنان به اهدافشان تلاش می‌کند. مطالعه کتاب «حکایت دولت و فرزانگی» فیشر در قالب داستان برای خواننده بسیار جذاب است. پس از خواندن کتاب خواننده متوجه می‌شود، اصول و روش‌هایی در کاربرد موفقیت و ثروت به دست آورده است. از مفاهیم مورد تأکید فیشر در راه رسیدن به موفقیت می‌توان تلاش بسیار و هدف‌‌گذاری دقیق و اصولی را نام برد.
لازم به ذکر است: کتاب «حکایت دولت و فرزانگی» در سایت آمازون امتیاز بالایی به دست آورده است. همچنین این کتاب تا چند سال در فهرست پرفروش‌های کتاب آمریکا قرار داشت. البته در جاهای دیگر دنیا هم از آن استقبال شد، طوریکه کتاب به 21 زبان مختلف ترجمه شد و در اختیار مخاطبان حوزه موفقیت قرار گرفت.

مروری بر کتاب «حکایت دولت و فرزانگی»
کتاب «حکایت دولت و فرزانگی» شامل حکایت‌های جالبی است. داستان درباره جوانی است که از شغلش بیزار شده و به دنبال راهی برای ترک کار و شغلش است. او تصمیم دارد حقوق ماهیانه‌اش را بیشتر کند. اما در این راه همیشه مشکلات بسیاری وجود دارند و او نمی‌تواند. بنابراین جوان که 32 سال دارد، تصمیم می‌گیرد برای مقداری پول عموی ثروتمندش را ملاقات کند. او در دیدار با عمویش مقداری پول مطالبه می‌کند. اما عموی ثروتمندش او را به شهری دورافتاده می‌فرستد. در آن شهر باغبان سالخورده‌ای به نام «آنی» زندگی می‌کند. اما نکته جالب اینجاست که؛ جوان با پیرمردی همنشین شده که باهوش و میلیونر است. این همنشینی درس‌ها و نکات آموزنده‌ای به همراه دارد. جوان با تفکر و ذهنیت پیرمردی آشنا شده که برایش آموزش خوبی به همراه دارد. در مسیر داستان جوان برای رسیدن به هدفش 15 حکایت قابل توجه نقل می‌شود. فیشر در «حکایت دولت و فرزانگی» داستانش را با نکاتی به خواننده یادآوری می‌کند. عناوین بعضی از بخش‌های کتاب «حبس افتادن جوان»، «حكایت آموزش ایمان»، «حكایت آموزش تمركز بر هدف»، «حکایت ارزش تصویر از خود» و «حكایت كشف نفوذ كلام» نام دارند. در همه این بخش‌ها فیشر با نثری روان درباره ثروت و موفقیت توضیحاتی می‌دهد. مثلا او معتقد است: ابتدا باید بدانی آرزویت چیست. آرزو را دقیق بشناسی و بعد از فرصت‌های به وجود آمده نهایت استفاده را ببری. یعنی باید در فرصت مناسب آن را به هدف زندگی تبدیل کنی. وقتی هدف مشخص شد، مسیر رسیدن به آن را در پیش بگیری.
سرانجام در پایان داستان چند سالی از ماجرای زندگی جوان با پیرمرد میلونر گذشته است. حالا دیگر جوان با به کار گیری اصول و شیوه‌های آموزش دیده از پیرمرد فردی ثروتمند و موفق شده است.

درباره نویسنده کتاب «حکایت دولت و فرزانگی»
مارک فیشر نویسنده بریتانیایی است. فیشر با نام «کی ـ پانک» هم شناخته می‌شود. او در سال 1968 به دنیا آمد. فیشر فعالیت ادبی خود را با نویسندگی وبلاگ و نقد و نظریه فرهنگی پیش گرفته است. در سال 1990 او کتاب «حکایت دولت و فرزانگی» را منتشر کرد. کتاب «حکایت دولت و فرزانگی» مارک فیشر پس از انتشار مورد استقبال فراوانی قرار گرفت. آثار فیشر بیشتر در زمینه موفقیت، رشد فردی هستند. از دیگر کتاب‌های انگیزشی او درباره موفقیت می‌توان کتاب «وصیت‌نامه میلیونر»، «حکایت آن‌که دلسرد نشد»، «مثل یک ثروتمند فکر کن»، «گلف‌باز و میلیونر» را نام برد.
مارک فیشر در ژانویه 2017 در حالیکه 48 سال داشت، از دنیا رفت.

درباره ترجمه فارسی کتاب «حکایت دولت و فرزانگی»
کتاب «دولت و فرزانگی» در ایران توسط مترجمان مختلفی ترجمه شده است. ترجمه «گیتی خوشدل» را نشر قطره منتشر کرده است. «عفت حیدری» از دیگر مترجمانی است که کتاب را به فارسی برگردانده است. ترجمه حیدری از انتشارات «نیک فرجام» راهی بازار کتاب شده است.«ساره حسینی عطار و فاطمه اقبالی» در نشر «شمشاد» و «ارسطو خلیلی فر» از نشر «بابان» از دیگر مترجمان فارسی کتاب حکایت دولت و فرزانگی هستند.
همچنین نسخه صوتی کتاب هم برای علاقه‌مندان موجود است.
ترجمه حاضر، توسط «گیتی خوشدل» از نشر «قطره» در دسترس شما عزیزان قرار دارد.

رتبه کتاب «حکایت دولت و فرزانگی» در گودریدز: 3/7 از 5

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده