کتاب | نوجوان | نوجوان | داستان نوجوان | عاشقانه های کلاسیک: اوژنی گرانده
عاشقانه های کلاسیک: اوژنی گرانده شابک: 9789643695934 400 صفحه 320 گرم قطع: پالتوئی نوع جلد: سلـفون تیراژ: 3000 عاشقانه کلاسیک: اوژنی گرانده غلططططططططططططططططططططططططططططط محسن سلیمانی نوجوان نوجوان داستان نوجوان

465,000 ریال 620,000 ریال

ناشر: افق

چاپ دهم

اوژنی گرانده : عاشقانه‌های کلاسیک
Eugénie Grandet
روایت عشق دختری زیبا و اشرافی با پدری خسیس، حکایت اصلی داستان «اوژنی گرانده» است. با خواندن داستان شما از نزدیک با زندگی و اعضای خانواده گرانده آشنا می‌شوید. شخصیت‌های داستان پرداخت بی‌مانندی دارند، ماجراهای آن درهم می‌آمیزند و گسترش پیدا می‌‌کنند تا درنهایت به نقطه‌ای می‌رسند. عشق اوژنی به قدری با جزئیات و لطافت و دقت توصف می‌شود که این اثر، بهترین داستان «انوره دو بالزاک» شناخته شده است. همچنین داستان دارای گفتگوهای ریز و موشکافانه، محیطی واقعی و تصویرهایی دقیق از وضعیت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی آن زمان است. ماجرای داستان، با پدر خانواده یا گرانده سخت‌گیر آغاز می‌شود. او که بشکه‌ساز بوده، در طی مراتبی موفقیت‌آمیز ثروت و پول زیادی توانسته ذخیره کند. حالا پدر با نهایت خساست و طمع، تلاش می‌کند مال و ثروتش را افزایش دهد.
اوژنی که دختر زیبایی با روحی لطیف است، در شب تولدش با خانواده دیگری جشن کوچکی برپا کرده‌اند. پسر عمویش «شارل گرانده» جوان از راه می‌رسد. او اما در میان تجمل و ثروت بزرگ شده است. اوژنی عاشق و دلباخته پسرعمویش می‌شود، عشق عمیق و بزرگی که چنین نشان می‌دهد حتی در دل شارل هم به وجود آمده است. اما جوان که باید رهسپار سفر ‌شود، پیش از رفتن سوگند وفای جاودانی می‌خورد و... داستان دارای دو بخش است و در قسمت دوم به سرگذشت اوژنی می‌پردازد. شاهکار «اوژنی گرانده» توسط «محسن سلیمانی» به فارسی برگردانده شده است.
درباره نویسنده: اونوره دوبالزاک (1799 ـ1850 ) نویسنده فرانسوی، صاحب آثار «عشق کیمیاگر»، «باباگوریو»، «زن سی‌ساله»
رتبه گودریدز: 4 از 5

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده