کتاب | نوجوان | نوجوان | داستان نوجوان | رمان های جاویدان جهان: بینوایان 1
رمان های جاویدان جهان: بینوایان 1 شابک: 9789643695347 424 صفحه 330 گرم قطع: جيبی نوع جلد: گالينگور تیراژ: 5000 رمان جاویدان جهان: بینوایان ویکتور هوگو محسن سلیمانی نوجوان نوجوان داستان نوجوان

1,925,000 ریال 2,750,000 ریال

ناشر: افق

چاپ هفدهم

بینوایان جلد1: رمان‌‌‌‌‌‌های جاویدان جهان
Les Misérables
«ویکتور هوگو» در رمان بینوایان از فرانسه قرن نوزدهم بسیار دقیق سخن گفته است. به همین سبب رمان اثری تاریخی، اجتماعی و عاشقانه به شمار می‌آید. ناگفته نماند؛ «ویکتور هوگو» 17 سال مشغول نوشتن این اثر به یاد ماندنی بوده است.
ماجرای رمان از پیرمردی که اسقف مهربانی است آغاز می‌شود و در ادامه ژان والژان با دزدی یک قرص نان برای بچه‌هایش رخدادهای بسیاری را رقم می‌زند. تلاش برای فرار از زندان، دستگیری‌هایی که به مدت محکومیت او اضافه می‌کند خواننده را متأثر کرده و دوست دارد زودتر آزادی او را ببیند. اما پس از 19 سال که از زندان آزاد می‌شود رنج و سختی فراوانی برای او به وجود می‌آید. حالا او یک مجرم در جامعه شناخته می‌.شود. ژان وارد شهری می‌شود که اسقف مهربانی دارد. او که دنبال سر پناه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گردد به خانه اسقف می‌رود اما ظرف نقره او را برداشته و فرار می‌کند. در نزدیکی همان مکان سرجوقه ژاندامری ژان را دستگیر می کند و پیش اسقف می‌آورد، این مرد مهربان می‌گوید نقره‌ها را خودش به او بخشیده است و حرف‌هایی می‌زند که سبب دگرگونی درونی ژان می‌شود. از این به بعد رمان وارد ماجرای عشقی فانتین و داستان دختری به نام کوزت می‌شود که پیش خانواده تناردیه بدجنس زندگی می‌کند. هر یک از قسمت‌های رمان از حوادث مختلف و متعددی تشکیل شده است که بسیار جذاب است. رمان دو جلدی «بینوایان» توسط «محسن سلیمانی» به فارسی برگردانده شده است.

درباره نویسنده: ویکتور ماری هوگو ( 1802ـ 1885 ) شاعر، نویسنده فرانسوی صاحب اثر «گوژپشت نوتردام»، «مردی که می‌خندد»
رتبه گودریدز: 5 از 5

ادامه keyboard_arrow_down