کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | زناشویی | رازهایی‏ درباره ی‏ زنان
رازهایی‏ درباره ی‏ زنان شابک: 9789645885890 688 صفحه 770 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 2000 رازهایی‏ درباره زنان باربارا دی آنجلیس هادی ابراهیمی علوم انسانی روانشناسی زناشویی

3,449,250 ریال 4,599,000 ریال

ناشر: نسل‏ نواندیش

چاپ بیست و هشتم

کتاب «رازهایی درباره زنان» نوشته «باربارا دی آنجلیس»
What Women Want Men to Know
کتاب «رازهایی درباره زنان» نوشته «باربارا دی آنجلیس» درباره شناخت زنان نسبت به خودشان است. آنجلیس با هدف آشنایی زنان نسبت به خودشان و درک بهتر و بیشتر خانم‌ها کتاب را نوشته است. ممکن است هر فردی گذشته از جنسیت، مرد و زن بودن گاهی تصورات افراد نسبت به رفتارهای خودش بیشتر از حد انتظار یا کمتر از حد است. یا بعضی افراد رفتارهای طبیعی خود را به درستی نمی‌شناسند و عصبی می‌شوند. «باربارا دی‌ آنجلیس» با بیان این موارد نشان می‌دهد که عدم شناخت کافی نسبت به خود، سبب کمبود اعتماد به نفس می‌شود. کتاب «رازهایی درباره زنان» بیشتر در زمینه شناخت رفتاری و تحول فردی در زنان کاربرد دارد. مواردی که به رشد شخصی کمک بسیاری خواهد کرد. همچنین کتاب، درباره عشق‌ورزی و اعتماد به نفس و بهبود روابط همسران هم مواردی را بیان می‌کند. توصیه می‌شود زنان این کتاب را به همسران خود معرفی کرده تا در خواندن آن باهم شریک شوید. نکات و جزئیات مورد بحث کتاب به بهبود روابط زن و مرد خصوصا در سال‌های اول زندگی می‌تواند کمک بزرگی کند. مردان هم با مطالعه کتاب «رازهایی درباره زنان» و دانستن نکاتی مفید از زندگی و رابطه زناشویی می‌توانند رابطه‌ای مستحکم را در زندگی تجربه کنند. بنابراین مطالعه کتاب «رازهایی درباره زنان» به همه افراد توصیه می‌شود. ‌
مروری بر کتاب «رازهایی درباره زنان»
کتاب، با بیان مثال‌هایی از زندگی روزمره به خانم‌ها می‌آموزد که مردان و زنان تفاوت‌های بسیاری با هم دارند. بعضی رفتارها که برای خانم‌ها عادی است، برای مردان گونه‌ دیگری است. چون بیشتر زنان به این تفاوت‌ها اهمیت نمی‌دهند یا آنها را نمی‌شناسند، همین نا آگاهی سبب ناراحتی و اضطراب‌شان می‌شود. آنجلیس می‌کوشد به زنان آموزش دهد که گاهی علت عصبانیت و اضطراب آنها همین تفاوت‌هاست. پس زنان باید نسبت به توانایی‌های خود هم توجه بیشتری نشان دهند. او در کتاب به این نکته هم اشاره می‌‌کند که زمان معینی را برای تعیین نیازها و خواسته‌ها در رابطه با همسران در نظر بگیرید و آن را بیان کنید.
در قسمتی از کتاب «رازهایی درباره زنان» آمده است: «زمانى که شما با نیش و کنایه و عواطف و نیازهاى همسرتان پاسخ مى‌دهید، او همین احساس را پیدا مى‌کند و گمان مى‌کند که به او توهین شده است. زمانى که قصد دارید رابطه‌ بین خود و همسرتان را به تمسخر بگیرید، به خود یادآورى کنید که او همان زنى است که دوستش دارید و او مى‌خواهد درباره‌ موضوعى مهمى با شما صحبت کند و فرقى نمى‌کند که این موضوع براى شما مهم باشد یا خیر. اگر کودک‌تان به دلیل گم‌کردن توپش گریه کند و پیش شما بیاید، با طعنه به او نمى‌گویید: «چه بچه‌ نق نقویى! توپ که ارزش گریه کردن ندارد» پس چرا با همسرتان این گونه صحبت مى‌کنید. بکوشید به صحبت‌هاى او گوش داده و طعنه و کنایه را کنار بگذارید.»
درباره نویسنده کتاب «رازهایی درباره زنان»
باربارا دی آنجلیس نویسنده، روانشناس و سخنران آمریکایی است. او در سال 1951 به دنیا آمد. باربارا کارشناسی ارشد خود را در رشته روانشناسی در دانشگاه «سیرا» گذراند و مقطع دکتری را در دانشگاه «کلمبیا پسیفک» تحصیل کرد. آنجلیس زمانی که اولین کتابش را با نام «چگونه می‌توان عشق ورزید؟» منتشر کرد، به کتابی پرفروش در همان زمان تبدیل شد. همچنین کتاب توانست در سال 1994 برنده جایزه Infomercial شود. از دیگر کتاب‌های «باربارا دی آنجلیس» می‌توان به این عناوین اشاره کرد «سوپ مرغ برای تقویت روح همسران: داستان‌هایی ایده‌آل برای زندگی با عشق»، «رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند:‌کتابی درباره عشق و روابط جنسی»، «اعتماد به نفس»، «با هم بودن»، «راهنمای زناشویی موفق»، «کتابچه تمرین‌ها، آزمون‌ها و راهنمای شخصی»، «ده راز زندگی که هر زنی باید بداند»، «رازهای عشق ورزی»، «چطور به این وضعیت دچار شدم؟»، «شناخت عشق واقعی»، «الهام‌هایی درباره عشق»، «آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ «Are you The ONE for me»، «راز موفقیت زنان در اجتماع»، « اعتماد به نفس (آن را بیابید و با آن زندگی کنید)» و «دگرگونی تحول روح»
درباره ترجمه فارسی کتاب «رازهایی درباره زنان»
کتاب «رازهایی درباره زنان» با عنوان فرعی «که هر مردی باید آنها را بداند» توسط «هادی ابراهیمی» به فارسی ترجمه شده است. ترجمه «ابراهیمی» را نسل نو اندیش منتشر کرده است. ترجمه دیگری از کتاب با عنوان «آنچه زنان می‌خواهند مردان بدانند» توسط «نسرین گلدار» از نشر آسیم به فارسی ترجمه شده است.
رتبه کتاب «رازهایی درباره زنان» در گودریدز: 3.7 از 5

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده