بر امواج شابک: 9786002784124 295 صفحه 301 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1650 امواج مارگارت اتوود نسترن ظهیری علوم انسانی ادبیات ادبیات آمریکا

1,105,000 ریال 1,300,000 ریال

ناشر: ققنوس

چاپ دوم

بر امواج

«قبل از این‌که من به دنیا بیایم برادرم رفته بود زیر میز یکی از همین رستوران‌ها و دست‌هایش را به پاهای پیشخدمتی مالیده بود که داشت غذا می‌آورد؛ سال‌های جنگ بود و پیشخدمت جوراب ساق‌بلند ریون نارنجی براقی به پا داشت، برادرم به عمرش از این چیزها ندیده بود، آخر مادرم هیچ‌وقت این‌طور جورابی نمی‌پوشید...»
از متن کتاب

رمان «بر امواج» نوشتۀ مارگارت اتوود با ترجمۀ نسترن ظهیری در 295 صفحه در انتشارات ققنوس منتشر شده است. این کتاب در سه بخش و 26 فصل تدوین شده است.
این رمان که اولین بار در سال 1972 منتشر شد، رگه‌هایی از آثار کارآگاهی و تریلرهای روانشناسانه را در خود جای داده، به داستان زنی هنرمند و بااستعداد می‌پردازد که به منظور پیدا کردن پدر گمشده‌اش، راهی سفر به جزیره‌ای دوردست در شمال کِبِک است. او که سفر را به همراه معشوقش و یک زوج جوان دیگر آغاز می‌کند، خیلی زود شیفتۀ محیط آرام و دورافتادۀ جزیره می‌شود. اما در این جزیره، ازدواجی به سقوط نزدیک می‌شود، خشونت و مرگ در زیر سطح اتفاقات می‌خزند و معاشقه به ابزاری در خدمت ستیزه‌ها و انتخاب‌های مخاطره‌آمیز تبدیل می‌شود. کتاب «بر امواج» اثری سرشار از تعلیق است که معانی و مفاهیم چندوجهی و پیچیده‌ای را در دل دارد. این رمان، معدنی غنی از ایده‌های درخشانِ نویسنده‌ای استثنایی دربارۀ زندگی و طبیعت، خانواده و ازدواج، و زنانی زخم خورده است.
در توضیح پشت جلد کتاب آمده است: «هر انسانی گذشته‌ای دارد که هرگز رهایش نمی‌کند، آینده‌ای دارد که می‌خواهد بی‌توجه به گذشته آن را بسازد، و حالی که به تلاش می‌گذرد، به دست‌وپا زدن برای پاک کردن ماجراهایی که از سر گذرانده، به درگیری ذهنی برای آینده‌ای نامعلوم...»
دربارۀ نویسنده: مارگارت اتوود(1939) شاعر، داستان‌نویس، منتقد ادبی و فعال سیاسی کانادایی. برندۀ جوایز پرنسس آستوریاس، آرتور سی.کلارک و بوکر.
رتبۀ گودریدز: 46/3 از 5

ادامه keyboard_arrow_down