کتاب | علوم انسانی | ادبیات | ادبیات آمریکا | عشق تابستانی
عشق تابستانی شابک: 9786002531599 216 صفحه 227 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 550 تابستانی جویس کرول اوتس خجسته کیهان علوم انسانی ادبیات ادبیات آمریکا

735,000 ریال 980,000 ریال

ناشر: کتاب پارسه

چاپ دوم

عشق تابستانی
A fair maiden
عاشق شدن نوجوانان شاید چیز عجیب و غریبی نباشد. اما وقتی از عشق دختر شانزده ساله به مردی شصت و هشت ساله خبردار می‌شویم‌، شگفت زده شده و دوست داریم درباره‌اش بیشتر بدانیم! داستان «عشق تابستانی» درباره کاتیا دختر شانزده ساله‌ای است که شیفته و مجذوب آقای کیدر مو سفید و بلند قامت می‌شود. او احساس می‌کند این مرد از آرزوهایش سخن می‌گوید و هنگامیکه در کنارش قدم می‌زند رویاپردازی می‌کند که چه زوج خوشبختی خواهند بود. کاتیا در ابتدا علاقه به این مرد مسن را بی‌ضرر می‌دانست. شما فکر می‌کنید در این ماجرای عشقی کاتیا تا کجا پیش خواهد رفت؟ آیا هدف او فقط ازدواج با آقای کیدر است؟ دوست دارید از این ماجرای عجیب بیشتر بدانید؟ شما می‌توانید، داستان «عشق تابستانی»، که توسط«خجسته کیهان» به فارسی ترجمه شده است را بخوانید.
در بخشی از داستان می‌خوانیم: «کاتیا رفته رفته اعتماد به نفس خود را باز می‌یافت. این نوعی تحسین بودـ نه؟ چند دختر در واینلند برای یک نقاش واقعی مدل شده بودند؟ کاتیا از این فکر که چگونه پرترة خود را به خواهرها و مادرش نشان خواهد داد لبخند زد، و شاید به روی مارز که ممکن بود مسخره‌اش نکند و تحت تأثیر قرار گیرد. آن مرد پولدار در بیهد هاربر، در خانه مشرف به اقیانوس...آقای کیدر می‌گفت از اولین باری که کاتیا را درخیابان اوشن دیده بود می‌دانست که چیز خاصی در او وجود دارد.»
درباره نویسنده: جویس کرول اوتس ( 1938 ) نویسنده و شاعر امریکایی، صاحب آثار «سقوط لرزان»، «زمان آفتاب‌خیز»
رتبه گودریدز: 4 از 5

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده