فرار از اردوگاه 14 شابک: 9786002293282 229 صفحه 221 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 فرار اردوگاه بلین هاردن مسعود یوسف حصیرچین علوم انسانی زندگینامه و سفرنامه زندگینامه و خاطرات

1,387,500 ریال 1,850,000 ریال

ناشر: چشمه

چاپ نوزدهم

فرار از اردوگاه 14: فرار اودیسه‌وار مردی از کره‌ی شمالی به سوی آزادی
دولت کره شمالی وجود اردوگاه‌های کار اجباری در این کشور را انکار می‌کند. فرار از اردوگاه 14: فرار اودیسه‌وار مردی از کره‌ی شمالی به سوی آزادی اما روایتی مستند از زندگی‌ای رنجبار و دهشتناک در این اردوگاههاست و ماجرای مردی به نام شین این گِئون که سرانجام در بیست و سه سالگی، در سال 2005، موفق به فرار از یکی از این اردوگاهها می‌شود. کتاب شرح زندگی مشقت‌بار شین در اردوگاه، به قلم بِلِین هاردن، است. در این کتاب هم شرح خاطرات هولناک شین از اردوگاه و ماجرای فرار او آمده است و هم آنچه که شین بعد از این فرار از سر گذرانده، از رفتنش به کره جنوبی تا مهاجرت به آمریکا و زندگی در آن کشور و نوشته‌شدن خاطراتش. شین از معدود کسانی است که موفق به فرار از اردوگاهی در کره شمالی شده‌اند. او در اردوگاه بزرگ شده و از کره شمالی خاطره‌ای جز زندان و اردوگاه ندارد و نخستین خاطراتش به اعدام مربوط می‌شود. بعدها مادر و برادر شین را نیز در حضور او اعدام می‌کنند و نُه سال بعد از این فاجعه شین از اردوگاه فرار می‌کند تا از معدود راویان جنایت و وحشت در سرزمینی باشد که به این آسانی‌ها نمی‌توان اطلاعاتی از آن به دست آورد.
فرار از اردوگاه 14: فرار اودیسه‌وار مردی از کره‌ی شمالی به سوی آزادی با ترجمه مسعود یوسف حصیرچین در نشر چشمه منتشر شده است.
درباره نویسنده: بِلِین هاردن (- 1952)، روزنامه‌نگار و نویسنده آمریکایی.
رتبه گودریدز: 4 از 5.

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده