کتاب | نوجوان | نوجوان | داستان نوجوان | روایت مصور داستان فوتبال
روایت مصور داستان فوتبال شابک: 9786229922453 200 صفحه 241 گرم قطع: وزيری نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 روایت مصور داستان فوتبال دیوید اسکوایرز معین فرخی نوجوان نوجوان داستان نوجوان

1,327,500 ریال 1,770,000 ریال

ناشر: اطراف

چاپ هشتم

داستان فوتبال
فوتبال به خودی خود موضوعی شیرین و جذاب است. این جذابیت دوچندان خواهد شد وقتی کسی با طنز و شوخ‌طبعی و همراه با تصاویر کمیک برای ما از فوتبال و تاریخ آن سخن بگوید. این دقیقا همان کاری است که دیوید اسکوایرز، نویسنده و کاریکاتوریست روزنامه گاردین، در مجموعه دو جلدی روایت مصور فوتبال انجام داده است. داستان فوتبال جلد اول این مجموعه است و به وقایع مرتبط با فوتبال اختصاص دارد. اسکوایرز در این کتاب نود واقعه از تاریخ فوتبال را از دوران باستان تا امروز با تصاویر کمیک و روایتی شیرین و جذاب و طنزآمیز نقل کرده است. او در این کتاب به تعداد زیادی ماجرای ریز و درشت فوتبالی پرداخته است.
در کتاب داستان فوتبال همچنین چنانکه اسکوایرز خود در مقدمه آن نوشته «پاسخ سوال‌هایی را خواهید یافت، سوال‌هایی آن‌قدر عمیق که کسی تا به حال فکر نکرده بپرسدشان»، مثلا این سوال که اگر داور گل مشکوک جف هرست به آلمان در فینال جام جهانی 1966 را قبول نمی‌کرد چه اتفاقی می‌افتاد؟
اسکوایرز در بخشی دیگر از این مقدمه درباره شیوه روایت خود می‌گوید: «این داستان فوتبال است که به سبک کارتون‌های دهه‌ی نود تعریف می‌شود، داستانی که با اولین ضربه‌های انسان‌های اولیه به توپ آغاز می‌شود و به عصر پیچیده‌ی مدرن می‌رسد...»
داستان فوتبال همچنین چنانکه در مقدمه اسکوایرز اشاره شده «دریچه‌ای هیجان‌انگیز به آینده» است و «به آنچه از فوتبالِ فردا باید توقع داشته باشیم.»
داستان فوتبال با ترجمه معین فرخی در مجموعه «روایت مصور» نشر اطراف منتشر شده است.
درباره نویسنده: دیوید اسکوایرز (- 1974)، نویسنده و کاریکاتوریست استرالیایی.

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده