کتاب | نوجوان | نوجوان | داستان نوجوان | روایت مصور داستان فوتبالیست ها
روایت مصور داستان فوتبالیست ها شابک: 9786229922446 224 صفحه 263 گرم قطع: وزيری نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 روایت مصور داستان فوتبالیست دیوید اسکوایرز شیرین سادات صفوی محمود حاج زمان نوجوان نوجوان داستان نوجوان

903,000 ریال 1,290,000 ریال

ناشر: اطراف

چاپ هشتم

داستان فوتبالیست‌ها
زندگی فوتبالیست‌های مشهور، مطرح و تاریخ‌ساز جهان قطعا موضوعی جذاب برای یک کتاب است و جذاب‌تر هم می‌تواند باشد وقتی نویسنده و هنرمندی طناز و اهل ذوق با زبان طنز و تصاویر کمیک به سراغ این موضوع برود و روایتی مصور و طنزآمیز از زندگی مشاهیر تاریخ فوتبال به دست دهد.
دیوید اسکوایرز در کتاب داستان فوتبالیست‌ها که جلد دوم مجموعه روایت مصور فوتبال است، با این رویکرد از شخصیت‌های مشهور و مهم تاریخ فوتبال نوشته است. در این کتاب همراه با روایت‌های مصور و کمیکِ اسکوایرز به دنیای بزرگان و افراد سرشناس و تأثیرگذار جهان فوتبال سرک می‌کشیم. اسکوایرز در پیشگفتار این کتاب درباره اینکه در انتخاب آنهایی که درباره‌شان نوشته چه معیارهایی را مد نظر داشته است می‌نویسد: «سعی کردم تا جای ممکن بین افرادی از باشگاه‌ها و ملیت‌های مختلف تعادل برقرار کنم. بعضی افراد را نمی‌شد از قلم انداخت: مارادونا، پله، جرج بست، توماس برولین. بعضی دیگر به دلیل شخصیت ویژه‌شان یا خدمات‌شان به فوتبال، باید حتما ذکر می‌شدند. بیشتر افراد به این دلیل انتخاب شدند که برای من جالب بودند و آن‌قدر پتانسیل داشتند که کمیکی از آنها کشیده شود.»
کتاب شامل یازده بخش است با عنوان‌های: غول‌ها(بخش اول)، دروازه‌بان‌ها فرق دارند، اسطوره‌های پرستش‌شده(بخش اول)، ضد قهرمان‌ها، رئیس‌ها، غول‌ها(بخش دوم)، بازیکنان میانی، پیشروها، مهاجمان، اسطوره‌های پرستش‌شده(بخش دوم)، و تا یادمان نرفته... مدافعان.
داستان فوتبالیست‌ها با ترجمه شیرین سادات‌صفوی و محمود حاج‌زمان در مجموعه «روایت مصور» نشر اطراف منتشر شده است.
درباره نویسنده: دیوید اسکوایرز (- 1974)، نویسنده و کاریکاتوریست استرالیایی.
رتبه گودریدز: 53/4 از 5.

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده
از همین مترجم