کتاب | علوم انسانی | مدیریت | بازاریابی و فروش | هر برند یک قصه است
هر برند یک قصه است شابک: 9786226194310 216 صفحه 214 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 برند دانلد میلر رسول بابایی علوم انسانی مدیریت بازاریابی و فروش

896,000 ریال 1,280,000 ریال

ناشر: اطراف

چاپ دهم

هر برند یک قصه است
اگر بپذیریم که موفقیت در کسب و کار و گل کردن یک برند در گرو قصه‌ای است که آن برند برای مشتری تعریف می‌کند، پس به عنوان بازاریاب و اهل کسب و کار باید بلد باشیم چه قصه‌ای برای مشتری بگوییم تا او را جذب کنیم. برندها و کسب و کارهای موفق توفیق خود را از قصه‌هایشان به دست آورده‌اند.
دانلد میلر در کتاب هر برند یک قصه است با ارائه چارچوبی هفت‌بخشی فوت و فن قصه‌ای موفق در بازار کسب و کار را به ما یاد می‌دهد. میلر این چارچوب هفت‌بخشی را از قصه‌ها و فیلم‌های موفق وام گرفته است. طبق الگوی میلر قصه یک برند قصه‌ای مشتری‌محور و معطوف به مشتری است. در این قصه این مشتری است که قهرمان قصه است نه برند. به باور میلر مشتری علاقه‌ای به شنیدن قصه‌ای درباره یک برند ندارد؛ او می‌خواهد قصه‌ای درباره خودش بشنود. باید برای مشتری به زبانی قابل فهم قصه‌ای گفت که با شنیدن آن احساس کند استفاده از برند مورد نظر گرهی از مشکلات او می‌گشاید.
طرح کلی قصه‌ هفت‌بخشی میلر از این قرار است: «یک شخصیت دچار مشکل است و با یک راهنما آشنا می‌شود که به او برنامه‌ای می‌دهد، او را به اقدام فرا می‌خواند و مانعِ شکست خوردنش می‌شود و در پایان موفق می‌شود.»
هر برند یک قصه است با ترجمه رسول بابایی در مجموعه روایت در کسب و کار نشر اطراف منتشر شده و دومین کتاب این مجموعه است.
درباره نویسنده: دانلد میلر (-1971)، نویسنده، سخنران و مدیرعامل شرکت استوری برند.

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده