کتاب | مرجع | مرجع | دانشنامه | دایره المعارف لاروس 7: اختراعات و اکتشافات
دایره المعارف لاروس 7: اختراعات و اکتشافات شابک: 9786001050343 80 صفحه 497 گرم قطع: خشتی نوع جلد: گالينگور دایره المعارف لاروس اختراعات اکتشافات گروهی از نویسندگان آناهیتا تدین مرجع مرجع دانشنامه

306,000 ریال 360,000 ریال

ناشر: فرهنگ معاصر

چاپ دوم

دایره‌المعارف لاروس: اختراعات و اکتشافات
«دایره‌المعارف کودک و نوجوان لاروس» مجموعه‌ای است وابسته به دانشنامه مشهور فرانسوی لاروس، که از دانشنامه‌های معتبر جهان است. در مجموعه کتاب‌های «دایره‌المعارف کودک و نوجوان لاروس» موضوعات و پدیده‌های مختلف و متنوع علمی مربوط به جهان و انسان و انواع جانواران و طبیعت و گونه‌های گیاهی، همراه با تصویر و به زبانی ساده و با عباراتی کوتاه و جاهایی هم در قالب پرسش و پاسخ، برای کودکان و نوجوانان توضیح داده شده است.
انتشارات فرهنگ معاصر چندی است که با همکاری گروهی از مترجمان در حال ترجمه و انتشار این مجموعه در ایران و به زبان فارسی است.
«اختراعات و اکتشافات» از جمله کتاب‌هایی است که از مجموعه «دایره‌المعارف کودک و نوجوان لاروس» در انتشارات فرهنگ معاصر منتشر شده است. در این کتاب مقدمه‌ای برای آشنایی کودکان و نوجوانان با تاریخ و چگونگی اختراعات و اکتشافات مهم، از دوره‌های قدیم تا عصر جدید، فراهم شده است. کشف و ساخت داروها، نجوم، اختراعات و اکتشافات حوزه پزشکی، اختراع ماشین بخار و کشف الکتریسیته و اختراع فیلم و چگونگی کار مایکروویو از جمله موضوعاتی است که در این کتاب به طور خلاصه و به زبانی ساده و همراه با تصویر درباره‌شان توضیح داده شده است.
پزشکی، جراحی، بهداشت، ژن، تولید مثل، گام‌های نخستین در علم نجوم، عمر زمین، سنگواره‌های اسرارآمیز، تکامل، کشاورزی، یافتن مسیر روی کره زمین، سفر از راه زمین و دریا، انسان در فضا، از اختراع خط تا رایانه، جهان در تصویر و آینده از نگاه سینما از جمله مباحثی است که در فصل‌های گوناگون این کتاب به آن‌ها پرداخته شده است.
«اختراعات و اکتشافات» با ترجمه آناهیتا تدین منتشر شده است.

ادامه keyboard_arrow_down