کتاب | مرجع | مرجع | دانشنامه | دایره المعارف لاروس 9: انسان های نخستین
دایره المعارف لاروس 9: انسان های نخستین شابک: 9786001050367 80 صفحه 496 گرم قطع: خشتی نوع جلد: گالينگور دایره المعارف لاروس انسان نخستین گروهی از نویسندگان عاطفه بلوچ مرجع مرجع دانشنامه

306,000 ریال 360,000 ریال

ناشر: فرهنگ معاصر

چاپ یکم

دایره‌المعارف لاروس: انسان‌های نخستین
«دایره‌المعارف کودک و نوجوان لاروس» مجموعه‌ای است وابسته به دانشنامه مشهور فرانسوی لاروس، که از دانشنامه‌های معتبر جهان است. در مجموعه کتاب‌های «دایره‌المعارف کودک و نوجوان لاروس» موضوعات و پدیده‌های مختلف و متنوع علمی مربوط به جهان و انسان و انواع جانوران و طبیعت و گونه‌های گیاهی، همراه با تصویر و به زبانی ساده و با عباراتی کوتاه و جاهایی هم در قالب پرسش و پاسخ، برای کودکان و نوجوانان توضیح داده شده است.
انتشارات فرهنگ معاصر چندی است که با همکاری گروهی از مترجمان در حال ترجمه و انتشار این مجموعه در ایران و به زبان فارسی است.
«انسان‌های نخستین» از جمله کتاب‌هایی است که از مجموعه «دایره‌المعارف کودک و نوجوان لاروس» در انتشارات فرهنگ معاصر منتشر شده است. کودکان و نوجوانان با خواندن این کتاب از دوران پیش از تاریخ و نخستین انسان‌های روی زمین و طرز زندگی‌شان اطلاعاتی به دست می‌آورند. در کتاب «انسان‌های نخستین» از موضوعاتی مثل اولین اکتشافات مهم بشری و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها و پیدایش روستاها و شهرها سخن به میان آمده است.
دوران پیش از انسان، خانواده بزرگ، کشف آتش، انسان اندیشه‌ورز، انسان نئانتدرتال، تسخیر زمین، چند و چونِ زندگی و اعتقادات انسان کرومانیون، شکار، هنرمندان نخستین، ابزار و جواهرات انسان‌های کرومانیون، زندگی در چادرها، زندگی گروهی، آغاز دوره کشاورزی، اهلی کردن حیوانات، زندگی در روستا، بانوان، صنعتگری، خرسنگ‌ها، جنگ‌های نخستین و صنعت دوره نوسنگی از جمله مباحث و موضوعاتی هستند که در بخش‌های مختلف این کتاب به آن‌ها پرداخته شده است.
کتاب «انسان‌های نخستین» با ترجمه عاطفه بلوچ منتشر شده است.

ادامه keyboard_arrow_down