کتاب | مرجع | مرجع | دانشنامه | دایره المعارف لاروس 1: زندگی
دایره المعارف لاروس 1: زندگی شابک: 9789648637144 80 صفحه 481 گرم قطع: خشتی نوع جلد: گالينگور دایره المعارف لاروس زندگی گروهی از نویسندگان علی صالحی راد مرجع مرجع دانشنامه

306,000 ریال 360,000 ریال

ناشر: فرهنگ معاصر

چاپ سوم

دایره‌المعارف لاروس: زندگی
«دایره‌المعارف کودک و نوجوان لاروس» مجموعه‌ای است وابسته به دانشنامه مشهور فرانسوی لاروس، که از دانشنامه‌های معتبر جهان است. در مجموعه کتاب‌های «دایره‌المعارف کودک و نوجوان لاروس» موضوعات و پدیده‌های مختلف و متنوع علمی مربوط به جهان و انسان و انواع جانواران و طبیعت و گونه‌های گیاهی، همراه با تصویر و به زبانی ساده و با عباراتی کوتاه و جاهایی هم در قالب پرسش و پاسخ، برای کودکان و نوجوانان توضیح داده شده است.
انتشارات فرهنگ معاصر چندی است که با همکاری گروهی از مترجمان در حال ترجمه و انتشار این مجموعه در ایران و به زبان فارسی است.
«زندگی» از جمله کتاب‌هایی است که از مجموعه «دایره‌المعارف کودک و نوجوان لاروس» در انتشارات فرهنگ معاصر منتشر شده است. این کتاب حاوی اطلاعاتی علمی و همراه با تصویر درباره تولد و زندگی و مرگ و موضوعاتی نظیر چگونگی به وجود آمدن کره زمین و آغاز زندگی بر روی آن، پیدایش انسان، گونه‌های گیاهی و جانوری و موضوع جنسیت در گیاهان و جانوران است. در این کتاب همچنین این پرسش به میان آمده است که آیا عشق در جهان جانوران امکان‌پذیر است و جانوران هم می‌توانند عاشق یکدیگر شوند؟
پیدایش زندگی، اولین موجودات زنده، دایناسورها، پیدایش انسان، سنگواره‌ها، زندگی بر روی زمین، سلول، ویروس، سازگاری با محیط، زنجیره غذایی، اِنقراض نسل جانوران، حفاظت از جانورانِ رو به انقراض، نر و ماده، باروری، تولد، رشد، پیری و مرگ و زندگی از جمله مباحثی است که در فصل‌های مختلف این کتاب به آن‌ها پرداخته شده است.
کتاب «زندگی» با ترجمه محمدرضا پارسایار منتشر شده است.

ادامه keyboard_arrow_down