کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | روان کاوی | خلق شدگان یک روز شومیز
خلق شدگان یک روز شومیز شابک: 9786001198571 256 صفحه 292 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 500 شدگان شومیز اروین د. یالوم نرگس خوزان علوم انسانی روانشناسی روان کاوی

384,000 ریال 480,000 ریال

ناشر: قطره

چاپ نهم

خلق شدگان یک‌روز
Creatures of a day: and other tales of psychotherapy

کتاب «خلق شدگان یک‌روز» برای مطالعه در زمینه روان‌درمانی انتخاب مناسبی است. مطالعه کتاب برای، روانشناسان و درمانگران و دانشجویان روانشناسی بسیار مفید و مناسب است. نویسنده درکتاب، با نثری که برای همگان قابل فهم است جلسات مشاوره و روان‌درمانی را مانند داستانی برای مخاطب بازگو می‌کند. برای «اروین یالوم» دو هدف اساسی در کتابش وجود دارد. اول عمیق و پرمعنا زندگی کردن و دوم چگونه با انتهای اجتناب ناپذیر هستی کنار آمدن. این دو در کنار یکدیگر مسیر اصلی اثر را تشکیل می‌دهند. کتاب با لحنی صمیمی و تأثیرگذار خواننده را با تعاملات انسانی و ثأثیرات آن به خوبی آشنا می‌کند. بهتر است بدانید: کتاب« خلق شدگان یک‌روز» با عنوان «انسان موجودی یک‌روزه» هم به چاپ رسیده است.
در بخش کوتاهی از کتاب می‌خوانیم:
«خب، الان می‌گم. من در حیاط مدرسه‌ای هستم. شاید دانش آموز کلاس هفتم یا هشتم دبیرستانم. اون جا یک بازی بیس بال داره ترتیب داده می‌شه. من به اطرافم نگاه می‌کنم و همه‌ کسانی که اون‌جا می‌بینم بسیار جوونن. اونا همه بچه‌ن، جوونن، و لباس‌های متحدالشکلی به تن دارن. من می‌خوام بازی کنم، واقعا می‌خوام بازی کنم، اما حس عجیبی به من دست می‌ده چون که سن من بسیار زیاده. بعد معلمم رو می‌بینم... او آشنا به نظر می‌آد. اما نمی‌‌تونم او رو به جا بیارم. من دارم بهش نزدیک می‌شم تا ازش بپرسم که من باید چه کار کنم و...» کتاب «خلق شدگان یک‌روز» توسط «نرگس خوزان» به فارسی برگردانده شده است.

درباره نویسنده: اروین دیوید یالوم، روانپزشک و نویسنده امریکایی، صاحب اثر «روان‌درمانی اگزیستانسیالیسم»
رتبه گودریدز: 4 از 5

ادامه keyboard_arrow_down

از همین مترجم