کتاب | نوجوان | نوجوان | داستان نوجوان | سه گانه افسانه های گریم 3: پایان افسانه های گریم
سه گانه افسانه های گریم 3: پایان افسانه های گریم شابک: 9786002533739 368 صفحه 314 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 550 گانه افسانه گریم پایان افسانه گریم آدام گیدویتز رقیه بهشتی نوجوان نوجوان داستان نوجوان

1,260,000 ریال 1,680,000 ریال

ناشر: کتاب پارسه

چاپ یکم

سه گانه افسانه‌‌‌های گریم 3: پایان افسانه‌های گریم
در آغاز قرن نوزدهم دو برادر آلمانی به نام‌های یاکوب و ویلهلم گریم مجموعه‌ای از افسانه‌های پریان را گردآوری کردند و با نوشتن این افسانه‌ها بخش مهمی از فرهنگ عامه را از خطر فراموشی و نابودی نجات دادند. میراثی که این دو برادر به جا گذاشتند امروزه در سراسر جهان به صورت‌های مختلف، از جمله به صورت فیلم‌های انیمیشن، دست‌به‌دست می‌شود. «هانسل و گرتل»، «سیندرلا»، «سفیدبرفی»، «شنل‌قرمزی» و «زیبای خفته» از جمله افسانه‌های مشهور برادران گریم هستند.
آدام گیدویتز در کتاب سه جلدی «سه گانه افسانه‌های گریم» با اقتباس از این افسانه‌ها جانی تازه در آن‌ها دمیده است. گیدویتز در این مجموعه افسانه‌هایی از برادران گریم را انتخاب کرده و به آن‌ها خط و ربطی نو داده است تا برای مخاطب امروزی جذاب بشوند. او گاهی نقل قصه را متوقف می‌کند و با شوخ‌طبعی نکاتی را با بچه‌ها در میان می‌گذارد و باز بر سرِ قصه می‌شود.
«پایان افسانه‌های گریم» سومین کتاب «سه گانه افسانه‌های گریم» است. گیدویتز در این کتاب از افسانه‌های مختلفی از برادران گریم، مثل «سیندرلا» و «سفیدبرفی»، استفاده کرده و عناصری از این افسانه‌ها را با عناصری از قصه‌ها و افسانه‌هایی از دیگران آمیخته و از مجموع آن‌ها داستانی نو و مهیج و سرگرم‌کننده ساخته و پرداخته است. این کتاب مخاطب امروزی را با جنبه‌هایی از قصه‌های پریان مواجه می‌کند که همچنان تر و تازه و جذاب‌اند.
«پایان افسانه‌های گریم» با ترجمه رقیه بهشتی در بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شده است.
درباره نویسنده: آدام گیدویتز (- 1982)، نویسنده امریکایی ادبیات کودکان.

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده
از همین مترجم