کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | موفقیت | معجزه گر خاموش
معجزه گر خاموش شابک: 9786222159375 295 صفحه 685 گرم قطع: وزيری نوع جلد: گالينگور تیراژ: 1000 معجزه خاموش رضا حیات الغیب علوم انسانی روانشناسی موفقیت

1,695,000 ریال 2,260,000 ریال

ناشر: سخنوران

چاپ پانزدهم

کتابی انگیزشی که عصاره بسیاری از کتاب‌ها و سخنرانی‌ها و آموزه‌های خودیاری و موفقیت در آن گرد آمده است. کتاب «معجزه‌گر خاموش» نوشته‌هایی است به‌قلم رضا حیات‌الغیب که در آن‌ها از راههای دستیابی به موفقیت در ارکان مختلف زندگی سخن رفته است.
کتاب «معجزه‌گر خاموش»، چنانکه نویسنده در پیشگفتار این کتاب تأکید کرده، کتابی‌ست که «برای آگاهی، آزادی و عشق» نوشته شده است.
در کتاب «معجزه‌گر خاموش» با متن‌هایی انگیزشی مواجهیم که هدف از نوشتن‌شان برانگیختن مخاطبان به گشودن چشمِ درون و ادراک آن چیزهایی‌ست که درکشان دیدی ورای دیدِ عادی را می‌طلبد.
در کتاب «معجزه‌گر خاموش» از ضرورت بیرون‌زدن از محدوده‌های تنگ و ورود به جهانی وسیع‌تر سخن رفته است و از اینکه برای دستیابی به آزادی باید از خودخواهی دست برداشت و جهان را وسیع‌تر از حد و حدود خواست‌ها و امیال شخصی خود دید.
کتاب «معجزه‌گر خاموش» با هدف ارائۀ کلیدی برای دستیابی به خوشبختی و موفقیت و آرامش در زندگی و رهایی از مسائل تشویش‌زا و اضطراب‌آفرین نوشته شده است. این کتاب بر آن است که به مخاطبان خود بیاموزد که چگونه برای رسیدن به اهدافشان گام بردارند تا به آن اهداف برسند.
آن‌ها که کتاب‌های معروف انگیزشی و خودیاری را خوانده‌اند با خواندن کتاب «معجزه‌گر خاموش» با فشرده‌ای از مفاهیم آن کتابها مواجه می‌شوند. کتاب «معجزه‌گر خاموش» را از این لحاظ می‌توان کتابی دانست که چندین و چند کتاب انگیزشی را در خود دارد و این امکان را برای علاقمندان کتابهای انگیزشی فراهم می‌کند که بازنویسیِ گلچینی از آن کتابها را در اختیار داشته باشند.

مروری بر کتاب «معجزه‌گر خاموش»
کتاب «معجزه‌گر خاموش» از پیشگفتار و سیزده فصل تشکیل شده است. یکی از مفاهیم کلیدی‌ای که در کتاب «معجزه‌گر خاموش» از آن سخن رفته و بر آن تأکید شده است، اراده قوی برای رسیدن به هدف و تسلیم‌نشدن در برابر سختی‌هایی‌ست که انسان در راه رسیدن به هدف خود با آن‌ها مواجه می‌شود.
کتاب «معجزه‌گر خاموش» از مخاطبان خود می‌خواهد که غبار عادت را از پیش چشمانشان کنار بزنند و نقاب از چهره بردارند و سعی کنند خودشان باشند و خودشان را دوست داشته باشند. نویسنده در این کتاب بر این عقیده است که وقتی کسی خودش را دوست نداشته باشد و به خودش آسیب بزند، نمی‌تواند دیگران را هم دوست داشته باشد و دوست داشتن دیگران، مستلزم دوست داشتن خود است.
در کتاب «معجزه‌گر خاموش» از ضرورت پاک‌کردن خود از خشونت و نفرت سخن رفته است و از هرآنچه که انسان را در راه رسیدن به کمال یاری می‌کند. کتاب «معجزه‌گر خاموش» کتاب پرواز است و رهایی از بندهایی که انسان خود را به آن‌ها مقید و گرفتار کرده است.
کتاب «معجزه‌گر خاموش» همچنین بر آن است که انسان‌ها را در بهبود روابط شخصی و عاطفی‌شان یاری دهد و راه دستیابی به خوشبختی را به آن‌ها بیاموزد. این کتاب می‌خواهد به مخاطبان خود بیاموزد که چگونه خودشان را رها کنند و به ندای درون خود گوش فرادهند و این ندا را بشنوند و دریابند و از آن پیروی کنند.
در کتاب «معجزه‌گر خاموش» همچنین از لزوم پرهیز از انرژی‌های منفی و منفی‌نگری و تمرکز بر انرژی مثبت و مثبت‌اندیشی سخن رفته است و از اینکه نگرش مثبت و تمرکز بر انرژی مثبت انسان را از بدی‌ها محافظت می‌کند.
فصل‌های سیزده‌گانۀ کتاب «معجزه‌گر خاموش» عبارتند از: «پرواز»، «افسانه شخصی»، «آفرینش زندگی»، «قدرت قلب»، «شهود و مکاشفه»، «قلمرو سکوت و مراقبه»، «زیستن در آتش اکنون»، «جدال بین نفس و عشق در روابط»، «طلب کنید، داده خواهد شد»، «اقیانوس درون»، «قدرت کیهانی»، «فردوس برین یا بهشت موعود» و «آگاهی، آزادی، عشق».
در بخشی از کتاب «معجزه‌گر خاموش» می‌خوانید: «تنها هنگامی که خودتان را دوست بدارید می‌توانید دیگران را هم دوست بدارید. یک شخص اهل دود که خود را نابود می‌کند، خودش را دوست ندارد و نخست باید این را عمیقاً درک کند و فرا بگیرد. همگی باید اکنون این را انتخاب کنند که آیا می‌خواهند برای انرژی منفی یا مثبت زندگی کنند.
بیشتر مردم زمین فراموش کرده‌اند که چگونه باید به ندای درون خود گوش دهند. آن‌ها در انرژی منفی جامعه‌ی اطرافشان غرق و پریشان شده‌اند. سعی کنید حالتِ منفی‌بودن را از ذهن خود پاک کنید. روی انرژی مثبت تمرکز کنید. این قدرت شما در برابر بدی‌هاست. آن‌ها در مقابل این انرژی ضعیف هستند؛ به همین دلیل آن‌ها می‌خواهند شما را از این قدرت منحرف کنند.
هر نوع احساس منفی درون خود را پاک کنید و روی احساسات مثبت تمرکز کنید. نگذارید مردم منفی مزاحم شما بشوند، آن‌ها دانسته یا ندانسته انرژی شما را می‌دزدند و می‌خواهند شما مانند خودشان بدوی و اولیّه باشید.
شما در این سیاره زندگی می‌کنید تا یاد بگیرید چگونه مثبت باقی بمانید، حتی در چنین دنیایی منفی. معنی زندگی یعنی هوشیاری را توسعه‌دادن. رشد دادن قلب، رشد دادن ذهن، رشد دادن شخصیت. در مرحله‌ی اصلی‌تر، معنوی‌بودن حتی در میان انرژی‌های منفی اطرافتان.»
کتاب «معجزه‌گر خاموش» در انتشارات سخنوران منتشر شده است.

درباره رضا حیات‌الغیب، نویسنده کتاب «معجزه‌گر خاموش»
رضا حیات‌الغیب متولد 1367 است. از او، به‌جز کتاب «معجزه‌گر خاموش»، دو کتاب دیگر نیز به نام‌های «اشراف‌زادگان فقیر» و «باورهای زیبای یک مرد ثروتمند: ثروت‌سازان خلاق» منتشر شده است.

رتبۀ کتاب «معجزه‌گر خاموش» در گودریدز: 2.10 از 5.

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده