کتاب | علوم انسانی | مدیریت | عمومی | کشف توانمندی ها
کشف توانمندی ها شابک: 9786226673921 328 صفحه 388 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 توانمندی مارکوس باکینگهام دونالد او. کلیفتون بهاره پژومند علوم انسانی مدیریت عمومی

712,500 ریال 950,000 ریال

ناشر: شمشاد

چاپ دوم

کتاب «کشف توانمندی‌ها» نوشته مارکوس با کینگهام و دونالد کلیفتون
گام دوم
Now, Discover Your Strengths
آیا تاکنون خواسته‌اید که توانمندی‌های خود را برای پروژه یا برنامه و هدفی در زندگی به کار بگیرید؟ آیا از قدرتمندترین استعدادهای ذاتی خود با خبر هستید؟ آیا دوست دارید از استعداهای خاص خود در جهت رسیدن به اهداف بهره ببرید؟ کتاب «کشف توانمندی‌ها» نوشته «مارکوس با کینگهام» و «دونالد کلیفتون» با بیان ابزارهای علمی و مثال‌هایی از واقعیت های زندگی افراد به شما نشان می‌دهند که توانمندی نقش مهمی در زندگی و حرفه‌ی افراد دارد. نویسندگان کتاب سعی کرده‌اند در کشف توانمندی به شما کمک کنند همچنین آنها قصد دارند به شما بیاموزند که چگونه بتوانید با استفاده از استعداهای ذاتی خود موفق شوید.
پایه و اساس کتاب حاضر بر برنامۀ انقلابی گالوپ استوار شده است. برنامه‌ای که با تحقیق بر جامعۀ آماری دو میلیون نفری از موفق‌ترین افراد در هر زمینه‌ای، به نقشه‌ای دست یافته که به شما نشان می‌دهد چطور استعدادها و توانمندی‌های منحصر‌به‌فرد خود را پرورش دهید.
کتاب «کشف توانمندی‌ها برای» دوستداران و علاقه‌مندان به خودیاری و موفقیت مناسب است.

درباره کتاب «کشف توانمندی‌ها»
کتاب در بخش دوم که «گام دوم: کشف توانمندی‌ها» نام دارد، نتایج پژوهش گسترده‌ای را که در زمینه مدیریت منابع انسانی از سوی سازمان گالوپ انجام شده را برای خوانندگان توضیح می‌دهد. این پژوهش‌ها در بیش از چهارصد شرکت موفق جهان صورت گرفته و مصاحبه‌هایی با بیش از هشتادهزار مدیر موفق و یک میلیون کارمند را در بر دارد. این نتایج ارزشمند در بررسی شرکت‌ها و مدیران و کارمندان به دست آمده که توسط کینگهام و کلیفتون برای خوانندگان بیان می‌شود.

درباره نویسندگان کتاب «کشف توانمندی‌ها»
مارکوس باکینگهام به انگلیسی: Marcus Buckingham‎ مشاور مالی، سخنران انگیزشی و نویسنده بریتانیایی است. او سال 1966 به دنیا آمده و در رشته علوم «سیاسی و اجتماعی» در «کالج پم‌بروک» دانشگاه کمبریج تحصیل کرده است. باکینگهام با کارگران و کارمندان مختلف بسیاری در سراسر دنیا گفتگو کرده و بر اساس داده‌ها و آماری که به دست آورده نتیجه گرفته است که انسان‌ها با تکیه بر توانمندی‌هایشان همچنین از طریق یافتن و جستجو خواهند توانست به نتیجۀ دلخواه خود در زندگی دست پیدا کنند. همه این موارد در حالی به دست می‌آید که بر روی توانمندی تکیه کرده‌اند نه بر روی کمبودهای خودخواسته و ضعف‌هایی که دارند.
دونالد او.کلیفتون: روانشناس آمریکایی است که سال 1924 به دنیا آمد. کلیفتون طراح و ایجاد کننده درگاه «توانمندی‌یاب کلیفتون» در وبگاه گالوپ است. همچنین او استاد روانشناسی تربیتی در دانشگاه نبراسکا در لینکلن بود. دونالد او. کلیفتون از سربازان قدیمی جنگ جهانی دوم بود و به خاطر خدمات خود نشان صلیب پرواز ممتاز را دریافت کرده بود.
کلیفتون سپتامبر 2003 از دنیا رفت.

درباره ترجمه فارسی کتاب «کشف توانمندی‌ها»
عنوان اصلی کتاب Now, Discover Your Strengths نام دارد که توسط بهاره پژومند به فارسی ترجمه شده است. «کشف توانمندی‌ها» را نشر شمشاد چاپ و منتشر کرده است. عبدالرضا رضایی‌نژاد هم مترجم دیگری است که کتاب را با همین عنوان به فارسی ترجمه کرده است. ترجمه رضایی‌نژاد از سوی سازمان فرهنگی فرا منتشر شده است.

رتبه کتاب «کشف توانمندی‌ها» در گودریدز: 4 از 5.

ادامه keyboard_arrow_down