کتاب | کودک | کودک | آموزشی | چگونه شخص شخیصی باشیم؟
چگونه شخص شخیصی باشیم؟ شابک: 9786222740771 164 صفحه 282 گرم قطع: وزيری نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 چگونه شخیصی باشیم؟ کاترین نیومن مهرزاد زمردیان کودک کودک آموزشی

442,500 ریال 590,000 ریال

ناشر: پرتقال

چاپ یکم

کتاب «چگونه شخص شخیصی باشیم؟» اثر کاترین نیومن
65 راهکار خفن برای بچه‌ی آدم بودن
کتاب «چگونه شخص شخیصی باشیم؟» اثر کاترین نیومن مناسب کودکان 7 تا 12 ساله‌ است. در کتاب «چگونه شخص شخیصی باشیم؟» بچه‌ها بسیاری از کارهای منزل مانند: شست‌و‌شوی ظرف‌ها، جاروزدن و تمیز کردن لباس‌ها و... را می‌آموزند. همچنین کتاب به مهارت اجتماعی کودکان نیز کمک می‌کند. مواردی مانند: نحوه صحبت‌کردن با تلفن، معذرت خواهی، تقدیر و سپاس‌گزاری از مهارت‌هایی هستند که کودک در کتاب با آنها آشنا می‌شود. کاترین نیومن در کتاب به جزئیات هم اهمیت داده است. مثلا نحوۀ تاکردن لباس‌ها، آشپزی سریع با مواد موجود در خانه و دوخت و دوز از جزئیاتی هستند که به آنها اشاره شده است. بهتر است بدانید: لحن صمیمی و شوخ طبع کتاب، سبب شده تا کودکان مهارت‌های کاربردی زیادی را با علاقه و ذوق و شوق بیاموزند و در خاطرشان ثبت کنند. مهارت‌هایی که زمینه ورود به دنیای بزرگسالی را برای آنان فراهم می‌کند و بسیار مفید است.
کتاب «چگونه شخص شخیصی باشیم؟: 65 راهکار خفن برای بچه‌ی آدم بودن» را مهرزاد زمردیان به فارسی برگردانده است. تصویرگر کتاب دبی فانگ است و کتاب توسط انتشارات پرتقال در 164 صفحه، برای کودکان عزیز چاپ و منتشر شده است.

درباره نویسنده کتاب «چگونه شخص شخیصی باشیم؟»
کاترین نیومن نویسنده آمریکایی است که در سال 1968 به دنیا آمد. او در مجله‌ی Simple Real ستون‌نویس آداب مجله بود. نیومن همچنین مشارکت کننده منظم در وبلاگ Motherlode نیویورک تایمز بود.
کاترین نیومن در حال حاضر همراه خانواده‌اش در ماساچوست زندگی می‌کند.

ادامه keyboard_arrow_down