کتاب | علوم انسانی | مدیریت | قوانین کار | پیروزی آگاهانه
پیروزی آگاهانه شابک: 9786006466491 248 صفحه 330 گرم قطع: وزيری نوع جلد: شوميز تیراژ: 250 پیروزی آگاهانه گروهی از نویسندگان صدرا امامی نیایش افتخار علوم انسانی مدیریت قوانین کار

975,000 ریال 1,300,000 ریال

ناشر: برآیند

چاپ یکم

کتاب «پیروزی آگاهانه» به‌قلم جمعی از نویسندگان
راهنمایی عملی برای همۀ آن‌ها که می‌خواهند کسب‌وکاری موفق داشته باشند و در عرصۀ کسب‌وکار پیشرفت کنند. کتاب «پیروزی آگاهانه: چگونه بدون تکیه بر شانس در بازار برنده شویم؟»، با عنوان اصلی Competing Against Luck: The Story of Innovation and Customer Choice، فوت‌وفنّ پیروزی در بازار کسب‌وکار را به مخاطبان خود می‌آموزد.
کتاب «پیروزی آگاهانه» محصول کار جمعی چند نویسنده است که عبارتند از: کِلیتون اِم کریستنسن، تدی حال، کارن دیلون و دیوید اس دانکن.
نویسندگان کتاب «پیروزی آگاهانه» در این کتاب، نوآوری در کسب‌وکار و درک این نکته را که چرا مشتری، محصولی را برای خرید انتخاب می‌کند و مبنای انتخاب او چیست، کلید موفقیت در کسب‌وکار می‌دانند.
کتاب «پیروزی آگاهانه» کتابی است مناسب مدیران شرکت‌ها و کارآفرینان و استارت‌آپ‌ها و کسانی که می‌خواهند وارد این عرصه‌ها شوند و در عرصۀ کسب‌وکار از رقیبان خود پیشی گیرند و بازار را به دست آورند.
متن اصلی کتاب «پیروزی آگاهانه: چگونه بدون تکیه بر شانس در بازار برنده شویم؟» اولین بار در سال 2016 منتشر شده است.

مروری بر کتاب «پیروزی آگاهانه»
موفقیت در بازار با تکیه بر شانس و تصادف و بخت و اقبال به دست نمی‌آید. این مهم‌ترین نکته‌ای است که نویسندگان کتاب «پیروزی آگاهانه» بر آن‌اند که در این کتاب به اصحاب کسب‌وکار یادآور شوند.
کتاب «پیروزی آگاهانه» کتابی است که راهکارهای نوآوری و پیدا کردن مشتری و رسیدن به فروشی بالا در بازار را به صاحبان کسب‌وکار یاد می‌دهد.
در کتاب «پیروزی آگاهانه» سخن از این اصل مهم در عرصۀ کسب‌وکار است که برای موفقیت در بازار باید به دلیل اینکه مشتری یک محصول را برای خرید انتخاب می‌کند و هدف او از خرید یک محصول پی برد. نویسندگان کتاب «پیروزی آگاهانه» این اصل را مهمتر از شناخت مشتری می‌دانند و معتقدند اگر صاحبان کسب‌وکار، چرایی انتخاب و خرید یک محصول از جانب مشتری را دریابند، موفقیت‌شان در بازار تضمین است.
کتاب «پیروزی آگاهانه» راهنمایی عملی برای مدیران شرکت‌ها و استارت‌آپ‌هاست تا به‌کمک آن بیاموزند چگونه کاری کنند که مشتریان نه فقط مشتاقانه محصولات و خدماتشان را بخرند بلکه حاضر شوند برای این محصولات و خدمات پول بیشتری بدهند.
کتاب «پیروزی آگاهانه» رموز پیشرفت در کسب‌وکار را به کسانی که در این عرصه فعالند و نتوانسته‌اند به نتیجۀ مطلوب برسند و همچنین کسانی که تازه می‌خواهند وارد این عرصه بشوند، می‌آموزد.
در بخشی از کتاب «پیروزی آگاهانه» دربارۀ این کتاب و کاربرد آن برای پیشرفت در کسب‌وکار می‌خوانید: «این کتاب دربارۀ پیشرفت است. البته بهتر است بگوییم دربارۀ نوآوری نوشته شده است؛ این‌که چطور می‌توانیم در خلق آن بهتر عمل کنیم. به‌بیانی کامل‌تر، به پیشرفت در زندگی اشاره دارد و از مشکلاتی صحبت می‌کند که در این مسیر با آن‌ها روبه‌رو خواهیم شد.
اگر مانند اغلب کارآفرینان و مدیران فکر کنید، احتمالاً زمانی که روی خلق و نوآوری تمرکز می‌کنید، واژۀ "پیشرفت" خیلی در ذهنتان پررنگ جلوه نخواهد کرد. در بسیاری از مواقع، شما نیز به جای تمرکز بر پیشرفت، فکرتان درگیر طراحی محصولی کم‌نظیر با چینش درستی از برخی ویژگی‌ها و مزایا می‌شود که توجه مشتریان را به خود جلب کند یا دائماً سعی می‌کنید محصولات موجود را به‌شکلی بهبود دهید که سودمندتر باشند یا از محصولات رقبایتان متمایز شوند. گمان می‌کنید که تنها شما از علاقه‌مندی‌های مشتریانتان آگاهید، اما درواقع، این آگاهی یک پدیدۀ کاملاً اتفاقی و فقط یک احساس گذرا است، چراکه در حقیقت با کمی شانس و یک شرط‌بندی مناسب به موفقیت رسیده‌اید.
اگر علت اصلی انتخاب‌های مشتریانتان را بدانید، ناچار نیستید که نتیجه را به شانس واگذار کنید. نگاه متفاوت شما به نوآوری، نتیجه‌ای پیش‌بینی‌پذیرتر و سودآورتر را برای شما به ارمغان می‌آورد. نوآوری دربارۀ پیشرفت است و نه محصولات. اگر از این‌که خودتان و سازمانتان را برای دستیابی به حد راضی‌کننده‌ای از نوآوری به تکاپو بیندازید، خسته و ناامید شده‌اید یا اگر قصد دارید محصولات یا خدماتی ارائه کنید که مشتریانتان نه‌تنها برای خرید آن اشتیاق داشته باشند، بلکه حاضر باشند مبلغ بیشتری را بابت آن بپردازند و اگر می‌خواهید در برابر کسانی رقابت کنید و پیروز شوید که برای نوآوریِ موفق، بر شانس تکیه کرده‌اند، به خواندن ادامه دهید؛ این کتاب، کمکی برای پیشرفت شما است.»
کتاب «پیروزی آگاهانه: چگونه بدون تکیه بر شانس در بازار برنده شویم؟» با ترجمۀ صدرا امامی و نیایش افتخار در انتشارات برآیند منتشر شده است.

رتبۀ کتاب «پیروزی آگاهانه» در گودریدز: 4.14 از 5.

ادامه keyboard_arrow_down

از همین مترجم