کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | خودیاری | تمرین ارتباط بدون خشونت
تمرین ارتباط بدون خشونت شابک: 9789642071371 240 صفحه 283 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1100 تمرین ارتباط بدون خشونت لوسی لو پیام یزدانی علوم انسانی روانشناسی خودیاری

520,000 ریال 650,000 ریال

ناشر: آمه

چاپ پنجم

تمرین ارتباط بدون خشونت: راهنمای علمی برای تمرین ارتباط بدون خشونت به‌صورت فردی، گروهی، یا در کلاس‌های آموزشی
تمرین ارتباط مهرآمیز و بدون خشونت با خود، دیگران و نظام‌های اجتماعی به شیوه مارشال روزنبرگ. لوسی لو در کتاب «تمرین ارتباط بدون خشونت: راهنمای علمی برای تمرین ارتباط بدون خشونت به‌صورت فردی، گروهی، یا در کلاس‌های آموزشی» روشی عملی و کاربردی ارائه داده است برای تمرین و به‌کارگیری آنچه مارشال روزنبرگ، روانشناس امریکاییِ پیروِ روانشناسی انسان‌گرایانه و اگزیستانسیالیستی، در کتاب «ارتباط بدون خشونت: زبان زندگی»، تئوریزه کرده بود. لوسی لو در کتاب خود به ما می‌آموزد که چگونه به‌صورت گروهی یا فردی برای عمل به آنچه روزنبرگ تحت عنوان ارتباط بدون خشونت از آن سخن گفته است تمرین کنیم و در زندگی واقعی و ارتباطات فردی و اجتماعی، ارتباط مهربانانه و بدون خشونت را در خود درونی کنیم. لوسی لو تمرین‌هایش را برای دست‌یابی به این هدف، بر اساس فصلهای سیزده‌گانه کتاب مارشال روزنبرگ تنظیم کرده و ارائه داده است و در فصول مختلف کتاب این تمرین‌ها را آموزش می‌دهد. کتاب به نحوی تألیف شده است که هم برای تمرین‌ها و فعالیت‌های گروهی و هم تمرین‌های فردی، در زمینه رابطه بدون خشونت، کتابی مناسب و کاربردی باشد.
این کتاب در واقع مکمل کتاب «ارتباط بدون خشونت: زبان زندگی» مارشال روزنبرگ و مناسب برای این است که همراهِ آن کتاب خوانده شود.
کتاب «تمرین ارتباط بدون خشونت: راهنمای علمی برای تمرین ارتباط بدون خشونت به‌صورت فردی، گروهی، یا در کلاس‌های آموزشی» با ترجمه و مقدمه پیام یزدانی در نشر اختران منتشر شده است.

ادامه keyboard_arrow_down