کتاب | علوم انسانی | زندگینامه و سفرنامه | زندگینامه و خاطرات | هزاران فرسنگ تا آزادی
هزاران فرسنگ تا آزادی شابک: 9786004052191 204 صفحه 243 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 770 هزاران فرسنگ آزادی یون سون کیم زینب کاظم خواه علوم انسانی زندگینامه و سفرنامه زندگینامه و خاطرات

900,000 ریال 1,200,000 ریال

ناشر: ثالث

چاپ دوازدهم

هزار فرسنگ تا آزادی
Thousands of Leagues to Freedom: My Escape from North Korea
«هزارفرسنگ تا آزادی» عنوان كتابی است با ترجمه زینب كاظم‌خواه. روایتی از فرار دختری از كره شمالی كه نه سال تمام طول می‌كشد. داستان آدمی كه برای آزادی، دستخوش حوادث یك سفر خطرناك و ترسناك می‌شود. داستان روایت انسانی است پر از رنج و چالش برای زندگی و زنده‌ماندن. وقتی پدر و پدربزرگ‌ از قحطی و بی‌غذایی در كره‌شمالی می‌میرند. مادر تصمیم به فرار می‌گیرد. مدت زمانی این سه نفر بی‌خانمان و آواره دركشورشان روزگار می‌گذرانند تا اینكه به چین می‌روند. راوی دختر به همراه مادر و خواهرش در فرار به مقصد كره جنوبی سال‌های سختی را می‌گذراند. گرفتاری 9 ساله در چین، اسارت مادر در چنگال قاچاقچیان چینی، از جمله موارد این سرگذشت واقعی هستند. پس از مدت‌ها دختر جوان وقتی به سئول ‌رسیده، از اردوگاههای وحشتناک کار كشورش خبردار می‌شود. جایی که بیشتر از صد و پنجاه هزار انسان زندانی زندگی‌شان آرام آرام نابود می‌شود. او هنگام زندگی در کره شمالی، از این اردوگاه‌ها بی‌خبر بوده‌ است. اما مشاهداتی مبنی بر اینكه مردم ناپدید می‌شوند را بازگو می‌كند. حالا پس از گذشت سالها در سئول متوجه می‌شود كه كشور كره شمالی زندانی بزرگ است. در واقع زندانیان این زندان كه شهروندان اسیر شده‌ای هستند، از بدبختی و رنجشان بی‌خبرند. آنان فقط برای زنده‌ماندن می‌جنگند.
درباره نویسنده: «یون سون كیم»اعلام كرده برای محافظت از خانواده‌اش كه همچنان در كره شمالی زندگی می‌كنند با نام مستعار این كتاب را نوشته و نام‌ها و بعضی جزئیات را تغییر داده‌ است.
رتبه گودریدز:...از 5

ادامه keyboard_arrow_down