کتاب | علوم انسانی | ادبیات | ادبیات فرانسه | دلم می خواهد گاهی در زندگی اشتباه کنم
دلم می خواهد گاهی در زندگی اشتباه کنم شابک: 9786002532718 399 صفحه 400 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 خواهد گاهی زندگی اشتباه آنا گاوالدا دینا کاویانی علوم انسانی ادبیات ادبیات فرانسه

900,000 ریال 1,200,000 ریال

ناشر: کتاب پارسه

چاپ پنجم

دلم می‌خواهد گاهی در زندگی اشتباه کنم
Des vies en mieux

آنا گاوالدا به عنوان یکی از نویسندگان مشهور زن فرانسه‌زبان، از آن دسته نویسندگانی است که قلمش را در خدمت توصیف عمیق و دقیق شخصیت‌های داستان‌هایش قرار داده است. او که به واسطۀ شخصیت‌های اصلی زن داستان‌هایش، در میان خوانندگان زن طرفداران فراوانی دارد، همواره کوشیده که صداقت و احساسات محور اصلی نوشته‌هایش باشد.
در این کتاب با سه قصه از سه شخصیت مواجه هستیم: بیلی، ماتیلد و یان. همان طور که از نام اثر نیز پیداست، نویسنده در پی یادآوری این نکته است که زندگی ما، مجموعه‌ای است از اشتباهات و موفقیت‌ها. هر سه شخصیت جوان، واقعه‌ای را تجربه می‌کنند که آن‌ها را به تغییر در زندگی‌شان مصمم می‌کند و خواننده نیز در این مسیر پر پیچ و خم، با آن‌ها همراه می‌شود. گرچه این وقایع در نگاه اول به ظاهر کم‌اهمیت هستند (مطالعۀ یک نمایشنامه، جا گذاشتن کیف در کافه و گذراندن یک بعدازظهر عجیب با یک همسایه) اما سرآغاز تغییراتی می‌شوند که در دل آن‌ها، با زوایای پنهان شخصیت‌ها نیز آشنا می‌شویم.
گاوالدا در بستر هر سه داستان این کتاب، که دینا کاویانی آن را به فارسی برگردانده است، خواننده را تشویق می‌کند که از ارتکاب اشتباه نهراسد، دچار بی‌عملی نشود و با آغوشی باز به استقبال ناشناخته‌های پیش رو برود.

دربارۀ نویسنده: آنا گاوالدا (1970 م.)، آموزگار و نویسندۀ اهل فرانسه، صاحب آثاری مانند «با هم بودن» و «کسی که دوست می‌داشتم»

رتبۀ گودریدز: 2/3 از 5

ادامه keyboard_arrow_down

از همین مترجم