کتاب | علوم انسانی | ادبیات | داستان ایرانی | قهوه سرد آقای نویسنده
قهوه سرد آقای نویسنده شابک: 9786003673144 240 صفحه 231 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 2200 قهوه آقای نویسنده روزبه معین علوم انسانی ادبیات داستان ایرانی

1,200,000 ریال 1,600,000 ریال

ناشر: نیماژ

چاپ نود و پنجم

قهوه سرد آقای نویسنده

«قهوه‌ی سرد آقای نویسنده» رمان ایرانی با موضوع عاشقانه است که با معمایی در پایان قصه، ذهن خواننده را درگیر می‌کند. جانمایۀ معمایی ـ هیجانی کتاب، همراه با متن‌های کوتاه و خواندنی، این داستان را برای تازه‌خوانان کتاب جذاب کرده‌ است. داستان درباره خاطرات کودکی آرمان است. در همسایگی آرمان پیرزنی زندگی می‌کند که شاگرد پیانو دارد. آرمان عاشق و شیفته این دختر می‌شود. دختر اما 15 سالی از آرمان بزرگ‌تر است. بنابراین این پسربچه با شیطنت خود تصمیم می‌گیرد نت‌های پیانو را دستکاری کند، زیرا پیرزن فقط یک آهنگ را بلد است و تدریس می‌کند. سال‌ها بعد آرمان که نویسنده شده است، در کنسرتی شرکت می‌کند. او آهنگ را می‌شناسد؛ درست همان بود که تغییرش داده بود. این موسیقی با نام «وقتی پسربچه عاشق می‌شود» توسط همان دختر نواخته می‌شود. او می‌خواهد خود را معرفی کند، اما ماجرا به همین سادگی‌ نیست و... شخصیت نویسنده داستان، سعی دارد نویسنده بودن و داستان نوشتن را مهارتی معرفی کند که با تلاش بسیار به‌ دست می‌آید، نه تفکرهای عجیب و غریب و گوشه‌نشینی. داستان در صفحات پایانی خواننده را حسابی غافلگیر می‌‌کند.
کسانی که می‌خواهند تازه کتاب‌ خواندن را شروع کنند، به خصوص جوان‌ترها می‌توانند این داستان خوش‌خوان با متنی ساده و روان را بخوانند.

درباره نویسنده: روزبه معین (1370) نویسنده‌ای که کار حرفه‌ای خود را با نمایشنامه‌نویسی آغاز کرده‌ است.

ادامه keyboard_arrow_down