معجزه شابک: 9786005138603 256 صفحه 310 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 2200 معجزه راندابرن نفیسه معتکف علوم انسانی روانشناسی موفقیت

1,087,500 ریال 1,450,000 ریال

ناشر: درسا

چاپ چهل و هشتم

کتاب «معجزه» نوشته «راندا برن»

کتاب «معجزه» نوشته راندا برن درباره شکرگزاری از خداوند است. برن در کتاب «معجزه» بیان می‌کند اگر می‌خواهید انرژی مثبت و حال خوب را در تمام شرایط زندگی به همراه داشته باشید؛ بهتر است شکرگزاری را آموزش ببینید.
او‌ در حقیقت به خواننده می‌گوید آرامش واقعی با مراقبه و شکرگزاری از خداوند به دست می‌آید. راندا برن تاکید می‌کند که اگر از یاد خدا غافل شویم، پس شکرگزار او نیستیم. در نتیجه احساس خوبی در کارهایمان نداریم و همین مسأله شروعی برای افت کارهای روزانه است.
او معتقد است: نبود این شکرگزاری از خداوند کمبودی در زندگی افراد است که باید به آن توجه بیشتری داشته باشند. بنابراین سعی می‌کند با تمرین و آموزش‌های مرتبط افراد را با مثبت اندیشی آشنا کند. راندا برن در زمینه موفقیت و انگیزه خوب برای زندگی، توانسته موفقیت‌های زیادی در بین مخاطبانش داشته باشد.
مجله تایم در سال 2007 راندا برن را جزء صد فرد تاثیرگذار در جهان معرفی کرده است.

مروری بر کتاب «معجزه»
کتاب «معجزه» یا «معجزه شکرگزاری» برای خواننده‌اش تمرینات و آموزش‌های به همراه دارد. کتاب دارای تمریناتی است که 28 روز طول می‌کشد. آموزش تمرینات هر روزه هستند و به مخاطب یاد می‌دهند در هر شرایطی تمریناتش را انجام دهد.
تمرینات28 روزه بسیار ساده و قابل انجام در شرایط مختلف هستند.
برن در کتاب «معجزه» بیان می‌کند که اگر هر روز تمرینات را به طور منظم و جدی انجام دهید پس از مدتی متوجه تغییرات آن خواهید شد. کمی انگیزه و پشتکار به شما در بهبود وضعیت کمک خواهد کردو شما پس از چند روز این تمرینات را یکی از عادت‌های روزانه می‌دانید. با این توضیحات متوجه می‌شویم تاکید راندا برن در انجام تمرین از موارد موفقیت و کمک به بهتر شدن زندگی است. تمرینات شکرگزاری و مراقبه برن حال بهتری برای افراد ایجاد می‌کند. حال خوب با عملکرد مثبت در انجام کارها سبب می‌شود کیفیت زندگی بالاتر رود و افراد رضایت بیشتری از کارهای خود داشته باشند. برن در کتاب اینچنین می‌نویسد:روز چهارم. تندرستی خارق العاده «تندرستی بزرگترین ثروت است.»
«تندرستی نفیس‌ترین نعمت در زندگی است و باید بیش از هر چیز دیگری قدر سلامت خود را بدانیم. بیشتر ما مردم تنها موقعی به فکر تندرستیمان می‌افتیم که آن را از دست می‌دهیم؛ سپس پی می‌بریم که بدون تندرستی، هیچ چیز نداریم. »
هدف راندا برن در کتاب «معجزه» ایجاد فضای مثبت به همراه شکرگزاری از خداوند و مراقبه این شکرگزاری برای همیشه است.

درباره نویسنده کتاب «معجزه»
راندا برن نویسنده و کارگردان استرالیایی است. او درسال 1945 در شهر ملبورن واقع در استرالیا زاده شد. برن در سال 2007 با نوشتن کتاب «راز» به شهرت رسید. او فیلمی هم از «راز» ساخت که مورد استقبال بسیاری قرار گرفت. نکته جالب توجه این است که راندا برن پس از مرگ پدرش دچار افسردگی می‌شود. دختر او با تهیه کتاب‌های موفقیت سعی می‌کند او را از این وضعیت نجات دهد. پس از بهبود حالش شروع به نوشتن کتاب «راز» می‌کند. او با نوشتن کتاب «راز» در سراسر دنیا شناخته شد. راندا برن با نوشتن کتاب «راز» جز پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفت.
کتاب «راز» او بیش از 40 زبان در دنیا ترجمه شد. کتاب «راز» بیش از 18میلیون نسخه فروش کرد.
از دیگر کتاب‌های نوشته شده توسط راندا برن می‌توان فیلم «راز»، کتاب «راز شکرگزاری»، «قانون جذب»، «قهرمان»، «راز هستی»، «قدرت»، «معجزه» و «معجزه سپاسگزاری» را نام برد.
راندا برن اکنون جز زنان موفق در حوزه موفقیت و خودشناسی شناخته می‌شود. برن اکنون ساکن لس آنجلس است.

درباره ترجمه فارسی کتاب «معجزه»
بسیاری از کتاب‌های راندا برن در ایران به فارسی شده است.از کتاب «معجزه» هم ترجمه‌های گوناگونی با عناوین مختلف به چاپ رسیده است. کتاب «معجزه» با عناوین «معجزه شکرگزاری» و «معجزه سپاسگزاری» به فارسی ترجمه شده است.
«نفیسه معتکف» در نشر «لیوسا» کتاب را به فارسی برگردانده است. ترجمه‌‌های دیگری هم توسط «سیما فرجی» در نشر «نسل نواندیش» و «مسیحا برزگر» به فارسی منتشر شده است. از کتاب «معجزه» نسخه صوتی هم موجود است.

رتبه کتاب معجزه در گودریدز: 4 از 5

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده