کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | موفقیت | محدودیت صفر
محدودیت صفر شابک: 9786009651993 320 صفحه 370 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 محدودیت جو ویتالی مژگان جمالی علوم انسانی روانشناسی موفقیت

1,125,000 ریال 1,500,000 ریال

ناشر: کتیبه پارسی

چاپ هفتاد و نهم

کتاب «محدودیت صفر» نوشته «جو ویتالی» و«ایها‌ لیاکالاهولن»
کتاب «محدودیت صفر» نوشته «ایها‌ لیاکالا» و «جو ویتالی» درباره دستیابی به آنچه شما در زندگی می‌خواهید. کتاب با نثری روان و ساده شما درباره کیفیت زندگی راهنمایی می‌کند.
چرا «محدودیت صفر»؟ منظور از عنوان «محدودیت صفر» این است که هیچ محدودیتی در کارها برای افراد وجود ندارد. جو ویتالی معتقد است: اگر انسان به خودش مراجعه کند و بتواند مسئولیت بیشتر کارها را به عهده بگیرد. پس بسیاری از مشکلاتش حل می‌شوند. البته بعضی‌ گروهها «محدودیت صفر» را به عشق خالص هم تعبیر کرده‌اند. «محدودیت صفر» از جمله کتاب‌های انگیزشی است که برای عموم افراد مناسب است. کتاب بر اساس اصول معنوی و علمی توسط «جو ویتالی» و «ایها لیا کالا» نوشته شده است.
گاهی افراد در زندگی آنچنان نا امید می‌شوند که دیگر دست از تلاش بر می‌دارند. «محدودیت صفر» با راهنمایی‌های و توصیه‌های پیشنهادی افراد را به ادامه تلاش و نترسیدن از موانع تشویق می‌کند. آنها می‌گویند اگر کسی برای اهداف و آرزوهایش بی‌وقفه کوشش نکند پس چه کسی باید برای او کوشش کند؟ این نکته سبب می‌شود افراد با دقت اهدافشان را انتخاب کنند و برای رسیدن به آن بجنگند.
دبی فورد نویسنده کتاب پرفروش «نیمه تاریک وجود» درباره «محدودیت صفر» به نیویورک تایمز گفته است: «این کتاب مانند دینامیت است. لحظه‌ای که شروع به خواندنش کردید گویی فیوز را روشن کرده‌اید. این روش تمام شیوه‌های پیچیده و گمراه کننده موفقیت را به کناری زده و از روشی شفاف و حیات بخش برای دگرگونی زندگی‌تان آن هم تنها در یک گام بسیار ساده پرده بر می‌دارد. آماده سفر چالش‌برانگیز و در عین حال الهام بخش باشید؛ سفری که تاکنون تجربه نکرده‌اید.»

مروری بر کتاب «محدودیت صفر»
کتاب محد.ودیت صفر دارای 16 سرفصل اصلی است. سرآغاز کتاب تعریفی از آرامش را برای خواننده بیان می‌کند. سپس با اشاره به راز جهان هستی و بیان حقیقت‌های دردناک وارد بخش‌های اصلی می‌شود. کتاب با بیان پرسش‌هایی از سوی مخاطبان ناشناس پاسخ‌هایش را به سوالات ذهنی افراد می‌‌دهد. پرسش و پاسخ‌ها برگرفته از اتفاقاتی که ویتالی و هولن تجربه کرده‌اند نوشته شده است. اینکه چگونه ثروتمند شویم یا چه کارهایی را انجام دهیم تا زودتر به نتیجه برسیم؟ در قالب گفتگوهایی پاسخ داده می‌شود.
کتاب «محدوددیت صفر» به عشق‌ورزی هم اشاره دارد. اینکه چگونه بتوانیم کیفیت زندگی خود را بالاتر ببریم و به همه چیزها عشق بورزیم. اشاره به قدرت و توانایی انجام عمل از موردی است که ویتالی و لیا کالا هولن در کتاب به آن اشاره کرده‌اند.

درباره نویسنده کتاب «محدودیت صفر»
جو ویتالی سخنران انگیزشی و معلم معنوی آمریکایی است. ویتالی همچنین موسیقی‌دان و نویسنده هم هست. از زمانی که جو ویتالی در فیلم راز حضور پیدا کرد، مشهور شد. مخاطبان و طرفداران بسیاری پیدا کرد. در سال 1984 نخستین کتابش را با نام ذن و هنر نوشتن منتشر کرد. ویتالی در زمینه کسب و کار و بازاریابی هم کتاب‌هایی نوشته است. به دلیل تلفیق بازاریابی و معنویت جو ویتالی را بودای اینترنت معرفی کرده‌اند.
کتاب‌های نوشته شده جو ویتالی عبارتند از : «عامل جذب»، «کلید ایمان»، «هر دقیقه یک مشتری زاده می‌شود»، «گمشده راهنمای زندگی». کتاب «عامل جذب» جو ویتالی بسیار پر فروش بود و مخاطبان بسیاری از کتاب استقبال کرده‌اند.
جو ویتالی اکنون رئیس شرکت بازاریابی هیپنوتیک است او همچنین از طریق وب‌سایت خود با مخاطبانش در ار تباط است..

درباره ترجمه فارسی کتاب «محدودیت صفر»
عنوان اصلی کتاب «محدودیت صفر»
for wealth helth peac e and mor zero limits: the secret Hawaiian system است. «مژگان جمالی» کتاب «محدودیت صفر» با عنوان فرعی«روش اسرار آمیز برای دستیابی به فراوانی، سلامتی آرامش و فراتر از این‌ها...» به فارسی ترجمه کرده است. انتشارات کتیبه فارسی چاپ و نشر کتاب را به عهده داشته است.

رتبه کتاب «محدودیت صفر» در گودریدز: 4 از 5

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده
از همین مترجم