کتاب | دانش | علم و فناوری | فیزیک و شیمی | علائم ستاره ای
علائم ستاره ای شابک: 9789647390965 874 صفحه 1076 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 500 علائم ستاره لیندا گودمن فریده مهدوی دامغانی دانش علم و فناوری فیزیک و شیمی

4,350,000 ریال 5,800,000 ریال

ناشر: ذهن آویز

چاپ نهم

کتاب علائم ستاره‌ای اثر لیندا گودمن
کتاب علائم ستاره‌ای اثر لیندا گودمن کتابی است که درباره راز و رمزهای دنیا و ارتباط آنها با ستارگان بحث می‌کند. اگر به مباحث ستاره‌شناسی و تاثیر آنها بر سرنوشت خود باور دارید و دوست دارید بدانید علائم و نشانه‌ها در میان ستارگان چه معنایی دارند کتاب علائم ستاره‌ای حتما برای شما جذاب خواهد بود. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در دنیا بوده است و کسانی که آن را خوانده‌اند باور دارند، این کتاب زندگی آنها را تغییر داده است. اینکه چگونه می توانید به آزادی مالی و امنیت مالی دست یابید، کدام روش‌های درمانی جامع واقعا موثر است یا چه معانی پنهانی را می‌توان در اعداد، کلمات و دژاوو یافت اینکه چگونه می‌توان از موسیقی و رنگ برای بهبود بدن و ذهن خود استفاده کنید و بسیاری دانستنی‌های دیگر، چیزهایی هستند که با این کتاب به آن خواهید رسید. لیندا گودمن او از طریق این کتاب‌های پرفروش خود، یعنی علائم ستاره‌ای، علائم خورشید و علائم عشق، به میلیون‌ها نفر کمک کرده است تا زندگی، عشق و تجارت خود را بهبود دهند.

درباره نویسنده کتاب علائم ستاره‌ای
مری آلیس کمری، معروف به لیندا گودمن متولد 9 آوریل 1925 و درگذشته 21 اکتبر 1995؛ ستاره‌شناس و شاعر کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز بود. لیندا گودمن به عنوان نویسنده اولین کتاب طالع‌بینی که در فهرست پرفروش‌ترین روزنامه‌های نیویورک تایمز قرار گرفت، معروف شده است. لیندا گودمن در مورگان تاون، واقع در ویرجینیای غربی از ایالات متحده آمریکا متولد شد. نکته جالب اینکه او خود هرگز سال تولد خود را فاش نکرد و حتی پدرش را به سکوت سوگند داده بود اما پس از مرگش معلوم شد که او در سال 1925 متولد شده است. گودمن در خانه پدربزرگ و مادربزرگ مادری‌اش در خیابان 115 کینگ وود متولد شد، در دبیرستان پارکرزبورگ در سال 1943 در سن 18 سالگی تحصیل و فارغ التحصیل شد. لیندا گودمن در طول جنگ جهانی دوم نام «لیندا» را برای یک برنامه رادیویی محبوب در پارکرزبورگ انتخاب کرد. برنامه معروفی که لیندا در آن نامه‌های عاشقانه را برای شنوندگان رادیو می‌خواند. هر قسمت از این برنامه شامل خواندن نامه‌هایی بود که بین سربازان و عزیزانشان نوشته شده بود. هر حرف با یک آهنگ محبوب آن روز برجسته شده بود. در حین کار در رادیو، او با همسر دوم خود، سام او گودمن، ملاقات کرد و نام خانوادگی او را انتخاب کرد. لیندا گودمن کار خود را با روزنامه‌نگاری در شرق و جنوب شرقی ایالات متحده آغاز کرد. او همچنین سخنرانی‌هایی برای ویتنی یانگ، رهبر حقوق مدنی سیاه‌پوست آمریکایی نوشت که چندین سال به عنوان رئیس اتحادیه ملی شهرنشینی خدمت کرد. اولین کتاب او با نام علائم خورشیدی، کتابی بود که باعث شهرت گودمن شد. برخی از منتقدان معتقدند که لیندا گودمن از طریق موفقیت بی‌سابقه اولین کتاب طالع‌بینی خود باعث رشد جنبش عصر جدید شد. کتاب علائم خورشیدی در سال 1968 یک کتاب طالع‌بینی بود که برای اولین‌بار در فهرست پرفروش‌ترین روزنامه‌های نیویورک تایمز جایگاهی کسب کرد. پس از آن کتاب نشانه‌های عاشقانه لیندا گودمن در سال 1978 منتشر و مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفت و آن هم همچنین در فهرست پرفروش‌ترین‌های روزنامة نیویورک تایمز قرار گرفت و رکورد فروش زد. لیندا گودمن با دلسوزی، شوخ طبعی و درک بالای خود، افق‌های طالع‌بینی را گسترده‌تر می‌کند تا از این طریق به انسان‌ها کمک کند در مسیر سلامتی و خوشبختی گام بردارند و هماهنگی فراموش شده با جهان را به یاد انسان‌ها می‌آورد. اشعار عاشقانه لیندا گودمن (1980) و علائم ستاره‌ای لیندا گودمن: رمزهای مخفی جهان راهنمای عملی برای عصر جدید که در سال 1987 از دیگرکتاب‌های او هستند. گوبرز نام کتاب دیگر لیندا گودمن است این کتاب که در سال 1967 منتشر شد، شعری طولانی است که مملو از ارجاعات و نمادهای بی‌شمار غیبی است. درواقع این کتاب یک زندگی‌نامه ظریف و رازآلود است که دو رابطه عاشقانه مهم او را مورد بررسی قرار می دهد: ازدواج او با ویلیام اسنایدر و رابطه عاشقانه‌اش با رابرت بروئر زیست‌شناس دریایی. او همچنین به تولد چهار فرزندش اشاره می‌کند. این کتاب ایده‌های او را در مورد تناسخ، کارما، عشق و معجزه بررسی می‌کند.

درباره ترجمه فارسی کتاب علائم ستاره‌ای
کتاب علائم ستاره‌ای را فریده مهدوی دامغانی به فارسی ترجمه و انتشارات ذهن‌آویز آن را منتشر کرده است. فریده مهدوی دامغانی (2 متولد تیر 1342) مترجم پرکار ایرانی و دختر احمد مهدوی دامغانی پژوهشگر و نویسنده برجسته ادبیات است که تاکنون بیش از 600 اثر از زبان‌های فارسی، انگلیسی، فرانسه، ایتالیایی، اسپانیایی و لاتین ترجمه کرده‌ است. او همچنین ناشر، پژوهشگر، سخنران و مقاله‌نویس است و در رادیو و تلویزیون نیز فعالیت‌های مستمر داشته است. از جمله کتاب‌های دیگر این مترجم می‌توان به وصیت‌نامه، مرد معصوم، شاه زیانکاران، وکیل خیابانی، برادران و اتاق مجازات اثار جان گریشام، با شما تا ابدیت، چشم سوم، فرزانه گوشه‌نشین، فصل‌هایی از زندگی آثار لومبسانگ رامپا و هنر و زیبایی در قرون وسطی اومبرتو اکو اشاره کرد.

رتبه کتاب «علائم ستاره ای در گودریدز»: 4.14 از 5.

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده