آتش بازی شابک: 9789642091317 256 صفحه 313 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1500 بازی ریچارد فورد امیرمهدی حقیقت علوم انسانی ادبیات داستان کوتاه خارجی

490,000 ریال 700,000 ریال

ناشر: ماهی

چاپ سوم

آتش بازی
قصه آدمهای معمولی که با تأثیرگذاری بر زندگی یکدیگر غیر معمول ظاهر می‌شوند. انسان‌هایی که گذشته‌ را فراموش نکرده و در حسرت روزهای گذشته، امروز و اکنون خود را تحت تأثیر قرار داده‌اند. نکته قابل توجه در داستان‌ها، پدر و مادرهایی هستند که زندگی‌شان درهم گره خورده و پیچیده است و همه اینها بر زندگی بچه‌ها تأثیر گذاشته است. مجموعه داستان‌های کتاب «آتش‌بازی» گزیده‌ای است از مجموعه راک اسپرینگز که در سال 1987 منتشر شده است و اولین داستان ریچارد فورد بود. ناگفته نماند: «ریچارد فورد» تاکنون برنده جوایز بسیاری از جمله جایزه پولیتزر شده و عضو انجمن نویسندگان آمریکاست.
‌‌
در بخشی از کتاب می‌خوانیم:
«سیمز گفت:«این که از فرط ملال بمیرم.» بعد به سیاهی یکدست مونتانا چشم دوخت که هیچ‌چیز در آن پیدا نبود. نه نوری، نه جنبشی. قبلا هیچ‌وقت به آنجا نیامده بود. مارج گفت:«خب. جوابی که دادی می‌شه گزینه‌ ث خوبه. ده امتیاز داره. من هم ده امتیاز دارم چون گزینه‌ی هیچ‌کدام رو انتخاب کردم.»شماره‌ای را یادداشت کرد و ادامه داد:«به این می‌گن یه تست روانشناختی درست و حسابی. اگه همه‌ی جواب‌هات ث باشه، تا ابد زنده می‌مونی.» «امیرمهدی حقیقت» داستان «آتش بازی» را برای علاقه‌مندان به فارسی ترجمه کرده است.

درباره نویسنده: ریچارد فورد ( 1944 ) نویسنده آمریکایی صاحب اثر «زنان بدون مردان»، «آخرین خوش‌شانسی»
رتبه گودریدز:

ادامه keyboard_arrow_down