کتاب | دانش | سلامت | عمومی | خام گیاه خواری
خام گیاه خواری شابک: 9789643802417 244 صفحه 230 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 7700 گیاه خواری علی اکبر رادپویا دانش سلامت عمومی

660,000 ریال 880,000 ریال

ناشر: ثالث

چاپ سیزدهم

خام گیاه‌خواری

از گذشته‌های دور تا کنون، تغذیه، عامل مهمی در تندرستی داشته است و بیشتر افراد دنبال غذای سالم و مناسب برای بدن خود بوده‌اند. بشر همیشه دنبال راه‌های بهتر برای قدرتمند شدن و تقویت عضلات و بافت‌های بدنش بوده، تا از این طریق، سالم بماند. سالم بودن و سالم ماندن در طی یک زندگی همواره دغدغه بیشتر انسان‌هاست.
کتاب «خام گیاه‌خواری؛ خام یا پخته» برای دستیابی طول عمر، با تغذیه سالم، برای علاقه‌مندان مفید است.کتاب اشاره می‌کند: که بشر تا زمانیکه آتش را کشف نکرده بود، مانند دیگر موجودات، از غذای زنده استفاده می‌کرد همچنین پزشک و درمانی هم وجود نداشت تا به انسان‌ها کمک کند بنابراین تکامل آدم‌ها بر همان داشته‌‌هایشان طی می‌شد. اما تغذیه با چه موادی سالم عنوان می‌شود؟
تغذیه بامواد طبیعی مانند سبزی، میوه، حبوبات ، غلات و دانه‌های روغنی از قبیل فندق، گردو، بادام و غیره و همچنین مواد قندی طبیعی نظیر کشمش، خرما و عسل بسیار مفید و سالم عنوان می‌شوند.
اجرای دستورات کتاب، به افراد کمک بسیار می‌کند. به شرط آنکه شرایط و وضعیت بدن و سلامتی آنان اضطراری نباشد چون در آن صورت باید به پزشک مراجعه شود.
درمطالب کتاب «خام گیاه خواری»، براساس مشاهدات و تجربه‌های شخصی افراد و بررسی حال بیماران صعب‌العلاجی که با تغذیة طبیعی درمان شده‌اند وجود دارد. صحت مطالب مندرج آن با تجربه و آزمایش سنجیده شده و درستی آن، به اثبات رسیده است.
«علی‌اکبر رادپویا» کتاب «خام گیاه خواری» را برای علاقه‌مندان به تغذیه سالم و تندرستی نوشته است.

درباره نویسنده: علی‌اکبر راد پویا

ادامه keyboard_arrow_down