کتاب | هنر | هنر | عمومی | مبانی هنرهای تجسمی: ارتباطات بصری
مبانی هنرهای تجسمی: ارتباطات بصری شابک: 9789643153731 156 صفحه 420 گرم قطع: رحلی نوع جلد: شوميز تیراژ: 2000 مبانی هنرهای تجسمی: ارتباطات بصری غلامحسین نامی هنر هنر عمومی

1,000,000 ریال 1,250,000 ریال

ناشر: توس

چاپ چهاردهم

مبانی هنرهای تجسمی (ارتباطات بصری)
آموزش الفبای هنرهای تجسمی به زبان ساده. غلامحسین نامی در کتاب «مبانی هنرهای تجسمی (ارتباطات بصری)»، چنانکه خود در پیشگفتار کتاب توضیح داده است، «با هدف آموزش سهل و روانِ زبان بصری به هنرجویان، دانشجویان رشته‌های هنری و کلیه علاقمندان به هنرهای تجسمی»، به شرح و توضیح عناصر اصلی زبان بصری پرداخته است. نامی، که هم نقاشی صاحب‌نام است و هم سال‌ها به تدریس هنرهای تجسمی پرداخته، در این کتاب به مخاطب می‌آموزد که چگونه با یادگیری اصول و مبانی هنرهای تجسمی و الفبای زبان بصری ارتباطی هرچه بهتر با آثار تجسمی و بصری برقرار کند. او همچنین در این کتاب روند خلق و شکل‌گیری اثر هنری را شرح می‌دهد.
کتاب «مبانی هنرهای تجسمی (ارتباطات بصری)» هم برای کسانی که قصد یادگیری تخصصی هنرهای تجسمی و کار در این زمینه را دارند و هم برای افراد عادی که صرفاً مخاطبان هنرهای تجسمی هستند و دوست دارند آثار بصری را بهتر درک کنند، کتابی سودمند و کاربردی است. نامی، که خود از نقاشان مدرن است، در این کتاب به کاربرد زبان بصری در هنر مدرن نیز توجه نشان داده است.
مفاهیم ویژه خط، عملکرد خط در طراحی، شکل و فرم، ترکیب‌بندی، تعادل، رنگ، بافت، فضا، مفاهیم جدید فضا در هنر معاصر، انسان هنرمند، زیبایی‌شناسی هنری، مراحل آفرینش یک اثر هنری و آگاهی‌های هنری از جمله موضوعاتی است که در این کتاب به آنها پرداخته شده است.
«مبانی هنرهای تجسمی (ارتباطات بصری)» در انتشارات توس منتشر شده است.
درباره نویسنده: غلامحسین نامی (- 1315)، نقاش ایرانی.
رتبه گودریدز: 4/15 از 5.

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده