کتاب | علوم انسانی | ادبیات | ادبیات فرانسه | دو مرد از بروکسل
دو مرد از بروکسل شابک: 9789642439546 208 صفحه 255 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 500 بروکسل اریک امانوئل اشمیت ساناز سهرابی علوم انسانی ادبیات ادبیات فرانسه

1,650,000 ریال 2,200,000 ریال

ناشر: افراز

چاپ سوم

دومرد از بروکسل
LES deux messieurs de Bruxelles

عشق و روابط انسانی، زندگی مشترک، نگاهی معنادار به وقایع و دیگر مسائل و احساسات آدمی، مواردی هستند که در مجموعه داستان «دو مرد از بروکسل» می‌توان جستجو کرد.کتاب دارای پنج داستان است که با دیدگاهی نو و تازه، به مسائل می‌نگرد که برای خواننده اهل تفکر و علاقه‌مند به شیوه‌های نو بسیار مناسب و جذاب است. «اریک امانوئل اشمیت» نویسنده‌ای است که از کلمات و عبارات سخت و فلسفی در نوشته‌هایش دوری می‌کند. اگرچه او فلسفه را خوب آموخته است و دارای درجه دکتری است اما در داستان‌هایش می‌کوشد؛ شخصیت‌ها را در موقعیتی قرار دهد که خواننده را به تفکر و تأمل وادارد. این نگرش در رمان‌ها، مجموعه داستان و نمایشنامه‌های او به خوبی حس می‌شود. رمز و رازهایی از احساس و عواطف، که افراد به زبان نمی‌آورند بلکه باید این ناگفته‌های مبهم را کشف کرد. آثار «اریک امانوئل اشمیت» تاکنون به 43 زبان در سراسر دنیا منتشر شده است.

برای آشنایی بیشتر با نثر نویسنده، بخش کوتاهی از داستان را با هم می‌خوانیم:
«پدرتان یک مرد استثنایی بود. در زندگی‌ام دیگر چنین انسانی را نشناخته‌ام، چنین انسان خوبی را، انسانی که چنین درک عمیقی از دیگران و بدبختی‌هایشان داشت. او همه چیز را بدون این که نیازی به توضیح داشته باشد درک می‌کرد. او واقعاً از شفقت بی‌اندازه‌ای بهره‌مند بود...»«ساناز سهرابی» مجموعه داستان «دو مرد از بروکسل» را به فارسی برگردانده است.

درباره نویسنده: اریک امانوئل اشمیت (1960 ) نویسنده فرانسوی، صاحب اثر«ده فرزند هرگز نداشته‌ خانم مینگ»، «اولیس از بغداد»
رتبه گودریدز:

ادامه keyboard_arrow_down