کتاب | علوم انسانی | مدیریت | بازاریابی و فروش | بهترین قصه گو برنده است
بهترین قصه گو برنده است شابک: 9786009801923 232 صفحه 231 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 بهترین برنده آنت سیمونز زهرا باختری علوم انسانی مدیریت بازاریابی و فروش

1,134,000 ریال 1,620,000 ریال

ناشر: اطراف

چاپ هفدهم

بهترین قصه‌گو برنده است
توفیق در کسب ‌و کار صرفا با حساب و کتاب‌های دقیق و منطقی به دست نمی‌آید. به اعتقاد آنت سیمونز در کتاب بهترین قصه‌گو برنده است برای دست یافتن به چنین توفیقی باید با طرف مقابل ارتباطی عاطفی برقرار کرد و برقراری این ارتباط در گرو مهارت در قصه‌گویی است. سیمونز در این کتاب ضمن معرفی انواع قصه‌های موثر، فوت و فن‌هایی را یادمان می‌دهد که بتوانیم به کمک آنها قصه‌‌هامان را هر چه گرم‌تر و گیراتر برای مخاطبانمان تعریف کنیم و از این طریق به کسب و کار خود رونق بدهیم. سیمونز که مشاور کسب‌ و کار شرکت‌هایی نظیر مایکروسافت و ناسا بوده، معتقد است قصه راهی موثر برای جلب اعتماد طرف مقابل است و همچنین به او کمک می‌کند که راحت‌تر بتواند تصمیم بگیرد از بین چند گزینه کدام را انتخاب کند. به اعتقاد سیمونز کافی است قصه موثر را بشناسیم و بلد باشیم آن را با چه شگردی تعریف کنیم.
کتاب از پانزده بخش تشکیل شده است با عنوان‌های: قصه‌اندیشی به چه معناست؟، قصه چیست؟، پرورش ذهن، گفتن قصه‌های بَرنده، قصه‌های«چه کسی هستم؟»، قصه‌های «چرا این‌جا هستم؟»، قصه‌های آموزشی، قصه‌های بینشی، قصه‌های ارزش زیسته، قصه‌های «می‌دانم در سرت چه می‌گذرد»، تجربه امری حسی است، هنر گزیده‌گویی، قصه‌های «هویت تجاری»، «سازمانی» و «سیاسی»، زاویه دید، قصه‌شِنَوی.
بهترین قصه‌گو برنده است: چطور با قصه کسب‌وکارتان را رونق دهید با ترجمه زهرا باختری در مجموعه روایت در کسب ‌و کار نشر اطراف منتشر شده و اولین کتاب این مجموعه است.
درباره نویسنده: سخنران، مشاور کسب و کار و نویسنده.

ادامه keyboard_arrow_down

از همین مترجم