کتاب | علوم انسانی | مدیریت | منابع انسانی | 10 مقاله که باید خواند: درباره رهبری
10 مقاله که باید خواند: درباره رهبری شابک: 9786006047683 208 صفحه 222 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 مقاله باید خواند: درباره رهبری گروهی از نویسندگان سید محمد تقی زاده مطلق علوم انسانی مدیریت منابع انسانی

547,500 ریال 730,000 ریال

ناشر: هنوز

چاپ هفتم

مجموعه کتاب‌های «10مقاله که باید خواند درباره رهبری» نوشته «هاروارد بیزینس ریویو»
HBR's 10 Must Reads for New Managers
مجموعه کتاب‌های «10‌مقاله که باید خواند» نوشته نویسندگان مرکز معتبر «هاروارد بیزینس ریویو» است. این مجموعه شامل 14 کتاب در زمینه اقتصاد و مدیریت است. مقاله‌های سودمندی که برای کیفیت بهتر در کسب و کار استفاده می‌شوند. علاقه‌مندان می‌توانند هر یک از کتاب‌ها را به صورت جداگانه و تک جلدی بر حسب نیاز خود تهیه نمایند. اگر چه این مجموعه مناسب برای مدیران شرکت‌ها و گروها و سازمان‌هاست، اما افرادی هم که مدیر نیستند، می‌توانند از کارایی و توصیه‌های ارائه شده درکتاب‌ها بهره‌ ببرند. مجموعه «10مقاله که باید خواند» برای بالابردن سطح کیفیت افراد در رابطه با مدیریت، برنامه‌ریزی راهبردی،‌ تحول سازمانی و بسیاری دیگر از موارد کلیدی مفید است.
اگر دوست دارید مدیریت عالی را پشت‌سر گذارید و به رهبری استثنایی تبدیل شوید؛ کتاب ‌«‌10مقاله که باید خواند درباره رهبری» را مطالعه کنید.
مروری بر کتاب «10 مقاله که باید خواند درباره رهبری»
کتاب دارای 10مقاله مفید و سودمند درباره مدیریت پیشتاز یا همان رهبری گروه و غیره است. در کتاب، کارشناسان این حوزه توصیه‌هایی را برای رهبری گروه تدارک دیده‌اند. مانند اینکه برای بهتر شدن یا سرآمد شد چگونه به دیگران انگیزه دهید. یا در گروه خود اعتماد به نفس را بالا ببرید. از دیگر پیشنهادات ارائه شده در کتاب، محرک برای تغییر مثبت و مدیریت با همدلی است. برای این موارد لازم است آگاهی خود را بیشتر کنید. ریسک‌پذیری‌های هوشمدانه و تقسیم موفقیت با دیگران هم، از نظر نویسندگان کتاب، بسیار حائز اهمیت است. عناوین کتاب «10مقاله که باید خواند درباره رهبری» عبارتند از: «رهبر باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟»، «مدیر اجرایی اثر بخش باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟»، «کاری که رهبران واقعا انجام می‌دهند»، «کار رهبری»، «چرا باید کسی رهبری شما را بپذیرد؟»، «بوته‌های آزمایش رهبری»، «رهبری سطح پنج»، «هفت دگرگونی رهبری»، «رهبر اصیل وجود خود را کشف کنید» و « در ستایش رهبر کامل»
درباره نویسنده کتاب «10مقاله که باید خواند درباره رهبری»
هاروارد بیزینس ریویو مرجعی پیشتاز در تفکر مدیریت هوشمند است. این مرجع از طریق مجله 11، محتوای دیجیتالی و ابزارهای منتشر شده در HBR.org با بینشی از تجارت و تجربه‌های کاربردی در اختیار کلیه متخصصان در دنیا قرار می‌دهد. هدف از این کار هدایتی مفید و مناسب در حوزه مدیریت و اقتصاد است.
کتاب‌های دیگری هم توسط نویسندگان این مرجع معتبر منتشر شده‌اند که همگی در حوزه اقتصاد هستند. کتاب «10مقاله که باید خواند درباره تصمیم‌گیری»، «10مقاله که باید خواند در باره بازاریابی استراتژیک»، «10‌مقاله که باید خواند درباره تیم»، «10مقاله که باید خواند درباره مدیریت خود»، «10مقاله که باید خواند درباره ارتباطات»، «10مقاله که باید خواند درباره نوآوری»، «10مقاله که باید خواند درباره مدیریت تغییر»، «10مقاله که باید خواند درباره مدیریت افراد»، «10مقاله که باید خواند درباره هوش هیجانی»، «10 مقاله که باید خواند درباره استراتژی»، «10 مقاله که باید خواند درباره همکاری»، «10مقاله که باید خواند درباره مدیران جدید»
درباره ترجمه فارسی کتاب «10 مقاله که باید خواند درباره رهبری»
مجموعه کتاب‌های «10مقاله که باید خواند» و همین‌طور کتاب «10 مقاله که باید خواند درباره رهبری» توسط «محمد تقی‌زاده مطلق» به فارسی ترجمه شده است. انتشارات «هنوز» چاپ و نشر آن را به عهده داشته است.

رتبه کتاب «10 مقاله که باید خواند درباره رهبری» در گودریدز: 4.3 از 5

ادامه keyboard_arrow_down