کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | سبک زندگی | مدیریت زمان
مدیریت زمان شابک: 9789643111335 288 صفحه 265 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1100 مدیریت زمان دیوید لوئیس کامران روح شهباز علوم انسانی روانشناسی سبک زندگی

467,500 ریال 550,000 ریال

ناشر: ققنوس

چاپ پانزدهم

مدیریت زمان
چگونه هر هفته 10 ساعت به وقت خود بیفزاید
اگر تمایل دارید مهارت‌هایی بیاموزید و در آن قدرتمند شوید تا از عمر و وقت خود استفاده بهتری ببرید؛ کتاب«مدیریت زمان» برای شما مناسب است. شما می‌توانید با تمرینات موجود در کتاب وقت گرانبهایتان را هدر ندهید. در واقع کتاب برای بهره‌وری بیشتر از وقت و عمر نوشته شده است. ولی لازم نیست به برنامه روزانه خود کار جدیدی اضافه کنید «دیوید لوئیس» در کتاب، با شیوه‌هایی به شما کمک می‌کند بتوانید از وقت محدود خود نهایت استفاده را ببرید و دیدگاههای جدیدی به دست آورید. مدیریت زمان یک مساله فردی و شخصی در زندگی ما انسان‌ها به شمار می‌آید به همین منظور نیاز است تا یکسری ویژگی‌ها در وجود خود را بشناسید تا با ارزیابی بهتر بتوانید؛ زمان را مدیریت کنید.
بخشی از کتاب «مدیریت زمان» می‌خوانیم:
«واقعیت: تجربه خودتان ثابت می‌کند که چنین امری امکان ندارد. حتی کارآمدترین کارگران هم سطوح اوج و حضیض را در انرژی و هوشیاری خود تجربه کرده‌اند. این تغییرات طبیعی با ساعت درونی بدن هماهنگی دارد. در دوره‌های زمانی خاصی در طول روز که برای بعضیها صبح و برای بعضی دیگر بعدازظهر یا حتی غروب است، انسان نیرومند و تواناست، توانایی تمرکز بیشتری بر مشکلات دارد و با حداقل تلاش وظایف خود را انجام می‌دهد. اما در مواقع دیگر ممکن است از نظر ذهنی و جسمی خسته باشد یا انگیزه لازم را برای کار کردن نداشته باشد و نتواند بر مشکلات تمرکز کند.» کتاب «مدیریت زمان» توسط « کامران روح شهباز» به فارسی ترجمه شده است.


درباره نویسنده: دیوید لوئیس
رتبه گودریدز: از 5

ادامه keyboard_arrow_down