کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | روان کاوی | انسان موجودی یک روزه
انسان موجودی یک روزه شابک: 9786002782328 272 صفحه 272 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1650 انسان موجودی روزه اروین یالوم نازی اکبری علوم انسانی روانشناسی روان کاوی

1,360,000 ریال 1,600,000 ریال

ناشر: ققنوس

چاپ دهم

انسان موجودی یکروزه
و قصه‌های دیگری از روان درمانی

کتاب انسان موجود یکروزه برای مطالعه در زمینه روان‌درمانی انتخاب مناسبی است. مطالعه کتاب برای، روانشناسان و درمانگران و دانشجویان روانشناسی بسیار مفید و موثر است. درکتاب «انسان موجودی یکروزه» دو هدف اساسی دنبال می‌شود. اول عمیق و پرمعنا زندگی کردن و دوم چگونه با انتهای اجتناب ناپذیر هستی کنار آمدن. این دو در کنار یکدیگر مسیر اصلی کتاب را تشکیل می‌دهند. کتاب با لحنی صمیمی و تأثیرگذار خواننده را با تعاملات انسانی و ثأثیرات آن به خوبی آشنا می‌کند. بهتر است بدانید: علاوه بر مباحث کتاب« نازی اکبری» مترجم اثر گفتگویی مفصلی با نویسنده کتاب «دکتر اروین د. یالوم» داشته است که متن مصاحبه آن در انتهای کتاب به چاپ رسیده است و مطالعه آن جذاب است.
در بخش کوتاهی از کتاب می‌خوانیم:
«با دقت به چهره اش نگاه کردم و برای لحظه ای نگاهمان در هم گره خورد. احساس کردم مفتون چشمان شیطان و لبخند بازیگر نقش بسته در گوشه لبانش شده ام. همان طور که در سکوت نشسته بودیم و به یکدیگر می نگریستیم، در تصوراتم هر دویمان را به سان مسافران کشتی ای می دیدم که تشعشع و گرمای رفاقت کهنسالی را تجربه می کنند. مسافرانی که در یک شب مه آلود و سرد در عرشه این کشتی به گفتگو می نشینند و پی می برند که در همسایگی یکدیگر رشد کرده و بزرگ شده‌اند.» کتاب «انسان موجودی یکروزه» توسط «نازی اکبری» به فارسی برگردانده شده است.

درباره نویسنده: اروین دیوید یالوم، روانپزشک و نویسنده امریکایی، صاحب اثر «روان‌درمانی اگزیستانسیالیسم»
رتبه گودریدز:

ادامه keyboard_arrow_down

از همین مترجم