مرگ در جنگل شابک: 9786004900614 386 صفحه 336 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 550 جنگل گروهی از نویسندگان صفدر تقی‌زاده محمدعلی صفریان علوم انسانی ادبیات داستان کوتاه خارجی

1,200,000 ریال

ناشر: فرهنگ نشر نو

چاپ ششم

مرگ در جنگل و 25 داستان از نویسندگان دیگر
مجموعه‌ای متنوع، شامل بیست و شش داستان کوتاه از تعدادی از نویسندگان مهم قرن‌های نوزدهم و بیستم میلادی. داستان‌های مجموعه مرگ در جنگل و 25 داستان از نویسندگان دیگر از میان منتخب‌های مختلف داستان کوتاه انتخاب و ترجمه شده‌اند. این داستان‌ها به ترتیب تاریخ تولد نویسندگان‌شان در کتاب آمده‌اند و هر داستان با معرفی نویسنده‌اش همراه است. داستان‌های این مجموعه عبارتند از: «تصویر بیضی شکل» از ادگار آلن‌پو، «یرمولای و زن آسیابان» از ایوان تورگنیف، «یک تکه ریسمان» از گی‌ دو موپاسان، «متهم» از آنتون چخوف، «ببر خانم پگل‌تاید» از اچ. اچ. مونرو، «مرگ در جنگل» از شروود اندرسن، «ارثیه» از ویرجینیا وولف، «یک حادثه دردناک» از جیمز جویس، «معدنچی بیمار» از دی. اچ. لارنس، «اهریمن پیر» از پرل. اس. باک، «پرتره» از آلدوس هاکسلی، «زندگی پنهان والتر میتی» از جیمز تربر، «عمو ویلی» و «مو» از ویلیام فاکنر، «گربه در باران» از ارنست همینگوی، «کوههای بزرگ» از جان استاین‌بک، «نخستین اعتراف» از فرانک اوکانر، «همسایه‌ها» از ایزاک بشویس سینگر، «واقعه سر پیچ خیابان» از آلبرت مالتز، «عکس کلنل» از اوژن یونسکو، «مهمان» از آلبر کامو، «بشکه جادو» از برنارد مالامود، «شهرت» از آرتور میلر، «خانه کاغذی» از نورمن میلر، «کسی که گلهای رز را درهم ریخت» از گابریل گارسیا مارکز و «مدرسه» از دانلد بارتلمی.
مرگ در جنگل و 25 داستان از نویسندگان دیگر با انتخاب و ترجمه صفدر تقی‌زاده و محمدعلی صفریان در نشر نو منتشر شده است. کتاب با پیش‌گفتاری از مترجمان و مقاله‌ای از آنها درباره داستان کوتاه همراه است.
رتبه گودریدز: 88/3 از 5.

ادامه keyboard_arrow_down

از همین مترجم