کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | روان کاوی | هنر انسان شدن
هنر انسان شدن شابک: 9789647443524 512 صفحه 595 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1100 انسان کارل راجرز مهین میلانی علوم انسانی روانشناسی روان کاوی

3,230,000 ریال 3,800,000 ریال

ناشر: فرهنگ نشر نو

چاپ هشتم

هنر انسان شدن
کتابی برای خودشناسی و یادگیریِ بیانِ احساسات خود و احیاء کرامت انسان و رهانیدن او از شی‌ء‌شدگی‌ای که در جهان مدرن به آن گرفتار آمده است. کارل راجرز در کتاب هنر انسان شدن از فرایند انسان شدن و رشد سخن می‌گوید و از اینکه انسان چگونه می‌تواند خویشتنِ خویش را محقق سازد و شکوفا کند و به تعالی برسد و نیز به زندگی‌ای مسالمت‌آمیز و کم‌تنش با همنوعان خود دست یابد. دغدغه راجرز در این کتاب سوق دادن انسان به سمت شناخت خویشتن است و نیز کمک به او برای اینکه بتواند خود و احساسات واقعی‌اش را بیان کند. به اعتقاد او انسان با شناخت آنچه واقعا هست و نه آنچه در ظاهر ابراز می‌کند و نیز با ابراز خویشتن واقعیِ خود است که به اصالت دست می‌یابد. راجرز در این کتاب، به عنوان روانشناس و روان‌درمانگری مجرب که سالها در این عرصه فعالیت داشته، مباحث علمی حوزه روانشناسی را با شرح تجربه‌های خود می‌آمیزد و آنها را به زبانی ساده با مخاطب در میان می‌گذارد.
کتاب شامل هفت بخش است با عنوانهای: «در مقام یک شخص از تجربه‌ها و یادگیری‌های شخصی خود سخن می‌گویم»، «چگونه می‌توانم به دیگران کمک کنم؟»، «فرایند انسان شدن»، «فلسفه و نظام اعتقادات آدمی»، «دست یافتن به واقعیت‌ها»، «روان‌درمانی و زندگی اجتماعی» و «انسان و علوم رفتاری».
هنر انسان شدن با عنوان فرعی روان‌درمانی از دیدگاه یک درمانگر و ترجمه مهین میلانی در نشر نو منتشر شده است.
درباره نویسنده: کارل راجرز (1987 – 1902)، روانشناس و روان‌درمانگر آمریکایی.
رتبه گودریدز: 14/4 از 5.

ادامه keyboard_arrow_down

از همین مترجم