کتاب | هنر | هنر | عمومی | بازارگرمی در هنر
بازارگرمی در هنر شابک: 9786004900638 168 صفحه 156 گرم قطع: پالتوئی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1100 بازارگرمی گریسن پری ستاره مینوفر هنر هنر عمومی

350,000 ریال

ناشر: فرهنگ نشر نو

چاپ دوم

بازارگرمی در هنر
کتابی جذاب برای همه آنها که می‌خواهند هنرمند شوند یا درکی از هنر معاصر پیدا کنند و پرسشهایی در این باره دارند که می‌ترسند بپرسند. گرِیسن پِری در کتاب بازارگرمی در هنر به زبانی شیرین و همراه با شوخ‌طبعی به معرفی هنر معاصر و ابعاد گوناگونش و معیارهای داوری درباره‌ آن می‌پردازد.
به اعتقاد پِری همه شایستگی این را دارند که یا هنرمند شوند و یا از آن لذت ببرند. او کتاب خود را بر اساس همین دیدگاه و به زبانی نوشته است که قشر وسیعی از مردم از آن سر در آورند. مخاطبان او در این کتاب هم کسانی هستند که می‌خواهند هنرمند شوند و هم کسانی که صرفا می‌خواهند آثار هنری معاصر را درک کنند و با این آثار ارتباط برقرار کنند و از آنها لذت ببرند و بین آثار هنری خوب را از بد تشخیص دهند.
کیفیت و شیوه داوری درباره آن، اینکه نظر چه کسی درباره کیفیت یک اثر هنری مهم است و نیز این موضوع که آیا اصلا دیگر مهم است که چه کسی کیفیت اثری را تأیید یا رد کند، چه چیزی اثر هنری به حساب می‌آید، آیا هنر هنوز می‌تواند ما را شگفت‌زده کند یا دیگر چیزی نمانده که آن را ندیده باشیم و اینکه چگونه یک هنرمند معاصر شویم موضوعاتی است که در کتاب بازارگرمی در هنر به زبانی جذاب و طنزآمیز به آنها پرداخته شده است.
بازارگرمی در هنر با ترجمه ستاره مینوفر در نشر نو منتشر شده است.
درباره نویسنده: گرِیسن پِری (- 1960)، هنرمند و نویسنده معاصر انگلیسی.

ادامه keyboard_arrow_down