کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | موفقیت | جادوی کار پاره وقت
جادوی کار پاره وقت شابک: 9786001182105 152 صفحه 162 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 5000 جادوی پاره جیم ران توحید فریدونی امیررضا هاشمی علوم انسانی روانشناسی موفقیت

390,000 ریال 520,000 ریال

ناشر: ذهن آویز

چاپ چهل و دوم

کتاب «جادوی کار پاره وقت» نوشته «جیم ران»
The magic of part-time work
کتاب «جادوی کار پاره وقت» نوشته «جیم ران» درباره کمک به کسب و کار است. «جیم ران» با بهره‌گیری از تجربیات کاری سعی می‌کند روش‌های خود را مانند الگویی آموزش دهد. «جیم ران» با صحبت‌های ساده و کاربردی خود، یکی از قدیمی‌ترین نتورکرها شناخته می‌شود. او در «جادوی کار پاره وقت» گفته است فکرها و ایده‌های خود را با برنامه‌ریزی دقیق و مهارت لازم اگر پیش ببرید؛ می‌توانید از کسب درآمد تمام وقت استفاده کنید. کتاب «جادوی کار پاره وقت» با بیش از یکصد هزار نسخه فروش برای بازاریان شبکه‌ای و علاقه‌مندان به بحث‌های انگیزشی و موفقیت مناسب است.
مروری بر کتاب «جادوی کار پاره وقت»
کتاب دارای 12 گفتار است که «جیم ران» با زبانی بسیار ساده و صمیمی توصیه‌های کاربردی‌اش را مطرح می‌کند. «ران» به خواننده کتاب می‌گوید که با دقت به حرف‌هایش گوش دهند و روز را با بهترین برنامه‌ریزی آغاز کنند. او زندگی‌اش را اینگونه توصیف می‌کند. در 25 سالگی بسیار بی پول و مقروض بوده و به سختی کار می‌کرده است. جیم در همان سال‌ها ازدواج کرده بود و دارای فرزند می‌شود که همین مسأله زندگی را دو چندان سخت می‌کند. تا اینکه در همین روزهای سخت با «ارل شف» آشنا می‌شود. او کارآفرین و فروشنده‌ای موفق بود. جیم از سخنرانی او بسیار خوشحال می‌شود و می‌خواهد مانند شف میلیونر شود. پس از آن به مدت 5 سال نزد شف آموزش‌هایی می‌بیند. او در این مدت چیزهای بسیار ساده‌ و در عین حال مهمی را یاد می‌گیرد که مفید هستند. ارل شف به او می‌گوید: «سود بُردن بهتر از مُزد گرفتن است» و این حرف باعث می‌شود تا جیم ران شروع به کسب و کار کند. او تصمیم می‌گیرد تا به جای کارمند ناراضی فروشگاه بودن خود را برای میلیونر شدن محک بزند و....
درباره نویسنده کتاب «جادوی کار پاره وقت»
«جیم ران» کارآفرین و سخنران انگیزشی آمریکایی است. ران در سال 1930 به دنیا آمد. «جیم ران» تحصیلات خود را در کالج نیمه تمام گذاشت و زندگی حرفه‌اش را با سمت مدیر منابع انسانی شروع نمود. پس از آن سخنرانی درباره تجربه‌های شخصی و تجاری را آغاز کرد. جالب توجه است «آنتونی رابینز»، «برایان تریسی»، «دارن هاردی» و «جک کنفیلد» از جمله افرادی هستند که از راهکارهای جیم ران الهام گرفته‌اند.
«جیم ران» نگاه دقیقی به مردم داشت. او می‌دید که همه مردم دوست دارند یک شبه به خواسته و آرزوهایشان دست پیدا کنند و بیشتر دوست دارند یک شبه میلیونر شوند. این اتفاق ممکن نیست، چون جیم هم جادوگر نبود تا مردم را یک شبه به خواسته‌هایشان برساند. بنابراین با خودش تصمیم گرفت، تجربیاتش را در اختیار مردم قرار دهد. سفرها و سخنرانی‌های «جیم ران» سبب شد، او برنده جایزه انجمن سخن‌رانان ملی آمریکا در سال 1985 شود. هزاران نفر از مردم منتظر شنیدن راهکارهای «جیم ران» تاجر بزرگ آمریکایی بودند و به آموزه‌هایش عمل می‌کردند. ران برای بزرگسال و جوان، مرد و زن صحبت می‌کرد. او عقیده داشت، که آموزش نسل جوان اهمیت دارد. زیرا آنها می‌توانند در آینده نزدیک با دستاوردهایشان زندگی خود را متحول کنند. سال 2003 موزه رادیو و تلویزیون پیوک ران را به عنوان عضو افتخاری دعوت کرد تا برای کودکان و نوجوانان جلسه آموزشی برگزار کند. همچنان هم افرادی از آموزش‌ها و تفکرات مکتوب «جیم ران» در کتاب‌هایش استفاده می‌کنند.
«جیم ران» تلاش‌های خود را در قالب کتاب و سمینارهای مختلف با مردم در میان گذاشت تا آنها هم از همین روش‌ها بهره ببرند. از دیگر کتاب‌های او می‌توان به «5 قانون پول که باید بدانید»، «پنج قطعه‌ اصلی پازل زندگی»، «فلسفه‌ زندگی موفق» و «فرزانگی» اشاره کرد.
درباره ترجمه فارسی کتاب «جادوی کار پاره وقت»
کتاب «جادوی کار پاره وقت» با ترجمه‌ «امیررضا هاشمی» و «توحید فریدونی» در سال 95 در انتشارات ذهن‌آویز منتشر شده است. «آذین نوذری» مترجم دیگری است که کتاب را به فارسی ترجمه کرده است. ترجمه نوذری توسط انتشارات السانا چاپ شده است.

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده