شیوه گرگ شابک: 9786008738800 280 صفحه 264 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 شیوه جردن بلفورت هلنا اسپیتری علوم انسانی مدیریت بازاریابی و فروش

1,462,500 ریال 1,950,000 ریال

ناشر: نوین

چاپ نوزدهم

شیوه گرگ
سیستم فروش خط مستقیم
جردن بلفورت
امیرپویا چراغی
ناشر: نوین

کتاب «شیوه گرگ» اثر جردن بلفورت
راهنمای متقاعد کردن و اثر گذاشتن در زمینه فروش به قلم بزرگترین فروشنده جهان. جردن بلفورت، از چهره‌های مشهور وال‌استریت و فروشنده‌ای بالفطره، در کتاب «شیوه گرگ» شیوه‌اش در کسب درآمد را شرح داده است.
بلفورت در کتاب «شیوه گرگ» با زبانی ساده و روان و در چارچوبی مشخص اصول و قواعد مورد نیاز برای متقاعد کردن و نفوذ و موفقیت را در دوازده فصل شرح داده است.
جردن بلفورت می‌گوید اگر یک ابرقهرمان بود، آموزش فروشنده‌ها ابرقدرت‌اش می‌بود و جسورانه می‌گوید هیج کس دیگری بهتر از او نمی‌تواند این کار را انجام دهد. در کتاب «شیوه گرگ» او فرمول‌های موفقیت‌اش را شرح داده است.

مروری بر کتاب «شیوه گرگ»
آنچه زندگی جردن بلفورت را برای همیشه متحول کرد ابداع سیستم خط مستقیم بود. او در آغاز کتاب «شیوه گرگ» می‌گوید استفاده از این مجموعه مهارت‌ها به او اجازه بازآفرینی زندگی‌اش را داد به گونه‌ای که هیچ‌وقت آن را ممکن نمی‌دانست.
سیستم خط مستقیم که کتاب «شیوه گرگ» مربوط به آن است می‌تواند توسط همه‌کس مورد استفاده قرار بگیرد و توانایی تغییر زندگی افراد را به گونه‌ای سریع دارد. این سیستم برای تمام کسانی که به دلیل ناتوانی در برقراری ارتباط موثر میان افکار و ایده‌های خود با افراد دیگر و همچنین نداشتن توانایی ایجاد انگیزه در فرد مقابل، از موفقیت در زندگی محروم شده بودند فرصتی برای تحول ایجاد کرد.
بلفورت، نویسنده کتاب «شیوه گرگ» توانایی فروش هر چیزی را به هرکسی در مقادیر زیاد دارد. او خود درباره استعدادش در این زمینه می‌گوید: «استعداد من، توانایی تبدیل تقریبا آنی افرادی از تمام اقشار جامعه، صرف نظر از سن، نژاد، عقیده، رنگ پوست، پیشینه اقتصادی و اجتماعی، وضعیت تحصیلی و میزان استعداد ذاتی در فروش، به معامله‌گر سطح جهانی است.»
کتاب «شیوه گرگ» به راه‌حل‌های شسته‌رفته‌ای برای به کار بردن سیستم خط مستقیم در هر کسب و کار یا صنعتی مربوط است. آنچه در این کتاب آمده به ما نشان می‌دهد که چگونه چرخه فروش را کوتاه کنیم، میزان موفقیت معامله را افزایش دهیم و یک جریان ثابت بازگشت مشتری ایجاد کنیم. همچنین مشتریان وفادار به دست بیاوریم.
به عبارتی، کتاب «شیوه گرگ» فرمولی برای پرورش و حفظ نیروی فروش سطح جهانی به دست می‌دهد.
جردن بلفورت معتقد است که کل زندگی فروش و متقاعد کردن است و از این‌رو او می‌گوید کتاب «شیوه گرگ» حتی برای کسانی که با فروش سروکار ندارند می‌تواند مفید و خواندنی باشد. او می‌گوید ما یا در حال متقاعد کردن هستیم یا شکست خوردن و بر این اساس مثال‌هایی هم برای کاربردهای دیگر فرمول‌های این کتاب آورده است: «شما مردم را متقاعد می‌کنید که ایده‌هایتان جواب می‌دهند، افکارتان منطقی هستند، محصولاتتان مورد نیازشان است، ممکن است پدر و مادری باشید که فرزندانتان را درباره اهمیت دوش گرفتن یا انجام تکالیف‌شان متقاعد می‌کنید، وکیلی که هیئت‌منصفه را در بی‌گناهی موکلتان متقاعد می‌کنید، عالم مذهبی که حضار را متقاعد به وجود خدا یا حضرت عیسی یا حضرت محمد یا بودا می‌کنید، سیاستمداری که حوزه انتخاباتی را برای رای دادن به یک رفراندوم خاص متقاعد می‌کنید. به طور خلاصه، ترغیب کردن برای همه مردم و در تمامی جنبه‌های زندگی، چه کاری و چه شخصی، مورد استتفاده قرار می‌گیرد.»
ما همیشه سعی می‌کنیم افکار و ایده‌ها و امیدها و رویاهایمان را به گونه‌ای منتقل کنیم که علاوه بر ترغیب افراد به واکنش نشان دادن به خواسته‌های خود در زندگی هم دست بیابیم. این همان هنر متقاعد کردن اخلاقی است که در کتاب «شیوه گرگ» به آن توجه شده است. هدف این کتاب این است که با فراهم کردم روشی ساده و اثبات شده برای تسلط به هنر ارتباط، خواننده را قادر کند که با قدرت بیشتری در مسیر زندگی قدم بردارد و زندگی ‌موفق‌تری داشته باشد.
نویسنده کتاب «شیوه گرگ»‌ می‌گوید سیستم خط مستقیم سیستم متقاعدسازی بسیار قدرتمندی است و می‌تواند به معنای واقعی زندگی ما را ظرف مدتی کوتاه تغییر دهد. او می‌گوید که این موضوع را در سراسر جهان و در صنعت‌های فراوانی مشاهده کرده است که افرادی که هرگز معنای موفقیت را نمی‌دانستند به طور ناگهانی به دستاوردهایی رسیدند که هیچ‌گاه در خیالشان نمی‌گنجید و به شیوه‌ای بسیار توانمندتر از بزرگ‌ترین رویاهاشان زندگی می‌کنند.
جردن بلفورت در ابتدا سیستم خط مستقیم را برای فروش تلفنی سهام پنج دلاری به 1 درصد پولدارترین امریکایی‌ها طراحی و ابداع کرده بود. از آن موقع به بعد، سیستم را به میلیون‌ها نفر در تقریبا هر صنعتی که بتوان تصور کرد آموزش داده و می‌گوید فقط با کمی پیچ و تاب دادن به الگوهای زبانی اصلی نتایجی که کسب می‌کنند واقعا تکان‌دهنده است. او در کتاب «شیوه گرگ» چگونگی به وقوع پیوستن این اتفاق را شرح داده است. به اعتقاد او همه این اتفاقات با یادگیری هنر متقاعد کردن و به کارگیری سیستم خط مستقیم شروع می‌شود. او در عین‌حال می‌گوید باید از اینکه هیچ‌وقت اخلاقیات و صداقت خود را در میانه راه قربانی نخواهیم کرد درک روشنی داشته باشیم. چرا که موفقیت با نادیده گرفتن اخلاقیات و صداقت اصلا موفقیت نیست.
کتاب «شیوه گرگ» دارای دوازده فصل با این عناوین است: «کلید فروش و تاثیرگذاری»، «ابداع خط مستقیم»، «چهار ثانیه ابتدایی»، «لحن صدا و زبان بدن»، «کنترل و مدیریت حالت»، «فرمولی ثابت شده برای مدیریت حالت»، «لحن صدای پیشرفته»، «زبان بدن پیشرفته»، «هنر مشتری‌یابی»، «ده قانون مشتری‌یابی خط مستقیم»، «هنر و علم ایجاد ارایه‌های فروش سطح جهانی» و «هنر و علم حلقه زدن».
سیستم فروش پیشنهادی بلفورت در کتاب «شیوه گرگ» که با نام سیستم فروش و متقاعدسازی خط مستقیم شناخته شده، به هر شرکت یا شخصی، بدون توجه به اینکه چه سن، نژاد، جنسیت، مدرک تحصیلی یا موقعیت اجتماعی دارد، توانایی ایجاد ثروت گسترده و موفقیت کارآفرینانه فراوانی را بدون قربانی کردن صداقت و اخلاقیات می‌دهد.

درباره جردن بلفورت نویسنده کتاب «شیوه گرگ»
جردن بلفورت، متولد 1962 در نیویورک، در مقام مشاور برای بیش از پنجاه شرکت مختلف کار کرده است. او همچنین مقالات زیادی برای نشریات متعددی چون نیویورک ‌تایمز، وال‌استریت ژورنال، فوربز، بیزنس ویک، رولینگ استون و لس‌آنجلس تایمز نوشته است. جردن بلفورت دو کتاب پرفروش مبتنی بر خاطرات و تجربه‌هایش نوشته که «گرگ وال‌استریت» و «دستگیری گرگ وال‌استریت» نام دارند. این دو کتاب در بیش از شصت کشور منتشر شد‌اند و به بیش از بیست زبان هم ترجمه شده‌اند. داستان زندگی جردن بلفورت در سال 2013 در فیلمی از مارتین اسکورسیزی به نمایش درآمد. بلفورت در بیست و شش سالگی درآمدی بیش از 49 میلیون دلار در سال داشت.


درباره ترجمه کتاب «شیوه گرگ»
کتاب «شیوه گرگ» با ترجمه امیرپویا چراغی در نشر نوین منتشر شده است.
امیرپویا چراغی، متولد 1377، مترجم ایرانی است. او کتاب‌هایی در مورد شیوه‌های فروش و رشد کسب و کار ترجمه کرده است. «شیوه گرگ»، «فرمول برنامه‌ریزی» و «نامه‌های بیزوس» عنوان برخی از ترجمه‌های او است.

ادامه keyboard_arrow_down