کتاب | کودک | کودک | داستان کودک | شجاع مثل خودت
شجاع مثل خودت شابک: 9786227437188 36 صفحه 130 گرم قطع: خشتی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1500 شجاع خودت میخائیل بولگاکف محسن فرهادی کودک کودک داستان کودک

217,500 ریال 290,000 ریال

ناشر: مهرسا

چاپ دوم

کتاب «شجاع مثل خودت» نوشته پت زیت‌لو میلر
کتاب «شجاع مثل خودت» نوشته پت زیت‌لو میلر مناسب کودکان 4 تا 8 ساله‌هاست. در این کتاب به کودک می‌آموزد چگونه در برابر حوادث و وقایع تلخ مقاومت کند و بتواند شرایط را تغییر دهد. کلمات زیبا و تأثیرگذار کتاب در ذهن کودکان نقش می‌بندد و برای آنها بسیار آموزنده است. کودکان همچنین یاد می‌گیرند که چگونه احساساتشان را کنترل کنند.
کلمات زیبای پت زیت‌لو میلر در کتاب، سبب شد تا کتاب جایزه‌ی «کایت طلایی» را برنده شود. تصویرگر کتاب «شجاع مثل خودت» الیزا ویلر است که با تصویرهای زیبا، کتاب را درخشان و جذاب کرده است. الیزا ویلر جزو تصویرگران پرفروش نیویورک تایمز است.
وبگاه اسکول لایبرری ژورنال (School library Journal): درباره کتاب «شجاع مثل خودت» نوشته است: «با بیانی شیوا و تصویرهایی زیبا که با تاریکی دل‌گیری شروع می‌شوند و مخاطب را با خود به سوی روشنایی و امید می‌برد، به‌سوی دنیایی رنگارنگ.»
درباره نویسنده کتاب «شجاع مثل خودت»
پت زیت‌لو میلر نویسنده کتاب کودک، ویراستار و خبرنگار. او وقتی کلاس هفتم بود، نوشته‌ای را به مدرسه برد، معلم ادبیات انگلیسی پس از خواندن اولین نوشته از پت زیت‌لو به او گفته که اولین بار است که از نوشته‌ای خلاقانه تا این حد متعجب می‌شود! همان زمان پت تصمیم می‌گیرد تا نویسنده شود.
او کار حرفه‌ای خود را با خبرنگاری شروع کرد. سپس به شرکت بیمه رفت و به کار ویراستاری روزنامه‌ها و مجلات آنجا مشغول شد. پت همچنان صبح‌ها برای بیمه کار می‌کند و شب‌ها برای کودکان کتاب می‌نویسد.
درباره ترجمه فارسی کتاب «شجاع مثل خودت»
کتاب «شجاع مثل خودت» را محسن فرهادی به فارسی ترجمه کرده است. انتشارات مهرسا کتاب را برای کودکان منتشر کرده است.

ادامه keyboard_arrow_down