کتاب | نوجوان | نوجوان | داستان نوجوان | رمان های جاویدان جهان: رابینسون کروزو‏
رمان های جاویدان جهان: رابینسون کروزو‏ شابک: 9789643694999 152 صفحه 225 گرم قطع: جيبی نوع جلد: گالينگور تیراژ: 5000 رمان جاویدان جهان: رابینسون کروزو‏ دانیل دفو محسن سلیمانی نوجوان نوجوان داستان نوجوان

1,015,000 ریال 1,450,000 ریال

ناشر: افق

چاپ سیزدهم

رابینسون کروزو
Robinson Crusoe
نوجوانان عزیز دوستدار مطالعه؛ برای شما پیشنهاد جذابی داریم. رمانی که با موفقیت بسیاری در سراسر اروپا روبه‌رو شد و بسیار مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت.. داستان زیبای «رابینسون کروزو» یک خود زندگینامه خیالی است. رابینسون قهرمان داستان است که زندگی مرفه خود را در بریتانیا رها می‌کند و به مسافرت در دریا‌ها می‌پردازد. اما یک کشتی دچار شکستگی می‌شود و رابینسون پس از اینکه جان سالم به در می‌برد، به مدت 28 سال در جزیره‌ای تنها زندگی می‌کند تا اینکه... دوستان نوجوان اگر علاقه‌مندید از ادامه ماجرای «رابینسون کروزو» بیشتر بدانید؛ مطالعه کتاب فراموشتان نشود. ناگفته نماند: بسیاری از نویسندگان و متفکران داستان را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند. فیلسوف فرانسوی به نام «ژان ژاک روسو» در یکی از رمان‌هایش آرزو کرده داستان «رابینسون کروزو» را «همه جوانان بخوانند تا زندگی در آزادگی و سادگی و سازندگی را بیاموزند.» همچنین «دانیل دفو» برای نوشتن این رمان لقب «پدر رمان انگلیسی» را از آن خود کرد.
در بخشی از کتاب آمده است:
«نام من رابینسون کرزوئه است. در سال 1692 در یکی از شهرهای انگلستان به نام یورک به دنیا آمدم. من از سه فرزند خانواده، کوچک‌ترین آن‌ها بودم. بزرگ‌ترین برادرم سرباز بود و در جنگ با اسپانیا کشته شد...» داستان کلاسیک «رابینسون کروزو» توسط «محسن سلیمانی» برای نوجوانان در 128 صفحه، به فارسی ترجمه شده است.
درباره نویسنده: دانیل دفو ( 1660 ـ 1731 ) نویسنده انگلیسی، صاحب آثار «خاطرات یک شوالیه»، «زندگی کاپیتان سینگلتون دزد دریایی»
رتبه گودریدز: 4 از 5

ادامه keyboard_arrow_down

از همین نویسنده