کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | سبک زندگی | تعالیم آبراهام
تعالیم آبراهام شابک: 9786005733815 331 صفحه 335 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 500 تعالیم آبراهام بخواهید، داده خواهد استر هیکس جری هیکس پروین ادیب علوم انسانی روانشناسی سبک زندگی

1,725,000 ریال 2,300,000 ریال

ناشر: کتاب پارسه

چاپ دهم

تعالیم آبراهام
Ask and it is given

در اواخر دهۀ نود میلادی، یک قانون به مجموعه قوانین بشری اضافه شد که از سر اتفاق، با اقبال شدید عمومی نیز در سراسر دنیا مواجه گشت؛ قانون جذب، که جان کلامش این بود: طلب کن تا به دست آری!
نویسندگان این کتاب، استر و جری هیکس، نیز محور اصلی آن را بر مبنای همین قانون گذاشته‌اند. آن‌ها خود را آبراهام می‌نامند و می‌گویند در واقع پرتویی از یک دانش ازلی هستند که به نیت تقویت تمام موجودات، یا آن گونه که می‌گویند «امتداد مادی این دانش ازلی»، گرد هم آمده‌اند و در پی راهنمایی آن‌ها به سوی سرمنزل خود هستند. آنچه در این میان اهمیت شایانی دارد، فرایند طلب و استمداد از این نیروها برای دستیابی به موفقیت و شادکامی است. به بیان نویسندگان، این کتاب قرار است به خواننده بیاموزد که واقعا کیست، که بوده، به کجا می‌رود و می‌خواهد چه کسی باشد.
ویژگی کلیدی کتاب «تعالیم آبراهام»، که پروین ادیب آن را به فارسی ترجمه کرده است، این است که به خواننده گوشزد می‌کند خودش خالق سرنوشتش بوده و قدرت بیکران هر فردی، در لحظه نهفته است و با بیدار شدن این قوا، خواسته‌های او و تمام کائنات با یکدیگر همسو خواهد شد.

دربارۀ نویسنده: استر (1948 م.) و جری هیکس (1927 ـ 2011 م.)، نویسنده و سخنران انگیزشی

رتبۀ گودریدز: 2/4 از 5

ادامه keyboard_arrow_down