کتاب | علوم انسانی | فلسفه | اندیشه و تفکر | پروست چگونه می تواند زندگی شما را دگرگون کند
پروست چگونه می تواند زندگی شما را دگرگون کند شابک: 9789644482151 212 صفحه 256 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1650 پروست چگونه تواند زندگی دگرگون آلن دوباتن گلی امامی علوم انسانی فلسفه اندیشه و تفکر

760,000 ریال 950,000 ریال

ناشر: نیلوفر

چاپ نهم

پروست چگونه می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند
«در جستجوی زمان از دست رفته» مارسل پروست رمانی است طولانی و دشوار. همین دو ویژگی باعث می‌شود دست و دل کتابخوان‌ها در برابر آن بلرزد و نتوانند با قاطعیت تصمیم به خواندنش بگیرند. آلن دو باتن در کتاب «پروست چگونه می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند» سعی کرده است به شیوه خاص خود، که بیان ساده و ملموس و شیرینِ موضوعات دشوار است، کتابخوان‌هایی را که هنوز نتوانسته‌اند دل یک‌دله کنند و سراغ رمان «در جستجوی زمان از دست رفته» بروند به خواندن این رمان تشویق کند. آلن دو باتن در این کتاب به زبانی ساده و شیرین از سودمندی‌های رمان بزرگ پروست می‌گوید و از تأثیری که این رمان می‌تواند بر نگاه ما به وجوه گوناگون زندگی داشته باشد. در کتاب «پروست چگونه می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند»، علاوه بر بیان نکاتی در باب رمان «در جستجوی زمان از دست رفته» و نقد این رمان، شرحی خواندنی و همراه با جزئیات از زندگی مارسل پروست آمده است.
کتاب شامل نُه فصل است به نام‌های: «امروز چگونه زندگی را دوست بداریم»، «چگونه برای خودمان بخوانیم»، «چگونه وقت بگذرانیم»، «چگونه با موفقیت رنج ببریم»، «چگونه احساسات خود را بیان کنیم»، «چگونه دوست خوبی باشیم»، «چگونه چشمان خود را باز کنیم»، «چگونه به هنگام عاشقی شاد باشیم» و «چگونه کتاب‌ها را زمین بگذاریم».
«پروست چگونه می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند» با ترجمه گلی امامی در انتشارات نیلوفر منتشر شده است.
درباره نویسنده: آلن دو باتن (- 1969)، فیلسوف، مجری تلویزیون و جُستارنویس سوئیسی – بریتانیایی.
رتبه گودریدز: 3/75 از 5.

ادامه keyboard_arrow_down