کتاب | علوم انسانی | ادبیات | داستان کوتاه خارجی | بهترین داستان های کوتاه ارنست میلر همینگوی
بهترین داستان های کوتاه ارنست میلر همینگوی شابک: 9789643512965 440 صفحه 571 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1000 بهترین داستان کوتاه ارنست میلر همینگوی غلططططططططططططططططططططططططططط احمد گلشیری علوم انسانی ادبیات داستان کوتاه خارجی

525,000 ریال 750,000 ریال

ناشر: نگاه

چاپ هشتم

بهترین داستان‌های کوتاه: ارنست میلر همینگوی

«در زمستان 1938، در یکى از روزهاى بارانى و خاکسترى پاریس، پستچى بسته‌اى را به در خانۀ همینگوى مى‌آورد. بسته را مادر همینگوى به عنوان هدیه جشن کریسمس از امریکا براى او فرستاده بود. همینگوى با کنجکاوى، بسته را باز مى‌کند و در آن چشمش به هفت‌تیر عتیقه‌اى مى‌افتد که برایش آشنا بوده است؛ هفت‌تیر همان اسلحه‌اى بوده که پدرش با آن خود را کشته بود.»
از پیشگفتار مترجم بر کتاب

کتاب«بهترین داستان‌های کوتاه؛ ارنست میلر همینگ‌وی» سومین کتاب از مجموعۀ بهترین داستان‌های کوتاه نویسند‌گان بزرگ دنیاست که نشر «نگاه» آن‌ها را با گزینش و ترجمۀ «احمد گلشیری» منتشر کرده است.
این کتاب شامل هجده داستان برگزیده‌ از سه مجموعه‌ی «در زمان ما» (1925)، «مردان بدون زنان» (1927) و «برنده سهمی نمی‌برد» (1933)‌، و نیز داستان کوتاه معروف «برف‌های کلیمانجارو»ست.
اردوگاه سرخ پوستان، خانۀ سرباز، دکتر و همسرش، پایان یک ماجرا، تپه‌هایی چون فیل‌های سفید، ده نفر سرخپوست، قناری سوغاتی، در سرزمین دیگر، آدمکش‌ها، پنجاه هزار دلار، یک گوشۀ پاک و پر نور، دگرگونی دریا، قمارباز، راهبه و رادیو و برف‌های کلیمانجارو، عناوین داستان‌های این مجموعه هستند.

این کتاب فرصتی‌ست برای بازخوانی داستان‌های همینگوی و آموختن شگردهایی که نثر و سبک او را چنین جذاب و پرطرف‌دار کرده و بر داستان‌نویسی نسل بعد از جنگ جهانی دوم، تاثیری شگرف گذاشته است.
همینگوی از چیزهایی می‌نویسد که با پوست و استخوان تجربه‌شان کرده است. قدرت بیان و زبردستی همینگوی در توصیف شخصیت‌های داستانی به گونه‌ای بود که او را پدر ادبیات مدرن لقب داده‌اند.

دربارۀ نویسنده: ارنست میلر همینگوی (1899-1961) نویسنده و روزنامه‌نگار امریکایی. برندۀ پولیتزر (1952) و نوبل(1954).
رتبۀ گودریدز: 29/4 از 5

ادامه keyboard_arrow_down