کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | خانواده | من نمی ترسم
من نمی ترسم شابک: 9789642785896 36 صفحه 120 گرم قطع: خشتی نوع جلد: شوميز تیراژ: 4000 ترسم مالی ویگانت برزو سریزدی علوم انسانی روانشناسی خانواده

225,000 ریال 300,000 ریال

ناشر: صابرین

چاپ هفتم

کتاب «من نمی‌ترسم» نوشته مالی ویگانت
راهنمایی، برای دور کردن ترس‌های کودکان و بالا بردن اعتمادبه‌نفس آن‌ها
کتاب «من نمی‌ترسم» نوشته مالی ویگانت برای مقابله با ترس‌های کودکان 9 تا 12 ساله مناسب است.
کودکان در زندگی حق و حقوقی دارند. علاوه بر غذا و پوشاک، آنان باید با شیوه‌‌های صحیح تربیتی رشد و پرورش پیدا کنند. بزرگترها و والدین بهتر است پناهگاه امن کودکان باشند تا آنان از نظر روحی و روانی خلأیی احساس نکنند. وظیفه‌ی بزرگترهاست تا این مهارت‌ها را با شیوه‌هایی درست به کودکان بیاموزند. اگرچه ترس و نگرانی بخشی از وجود هر انسانی است. اما اگر به آن پرداخته نشود و یا راه مقابله با آن آموخته نشود سبب اضطراب و نگرانی‌های بیشتری در آینده خواهد شد.
مالی ویگانت در کتاب «من نمی‌ترسم» با بیانی ساده و روان و با مثال‌هایی ملموس برای کودکان می‌آموزد که چگونه مهارت غلبه بر ترس را فرا بگیرند.
در بخشی از کتاب با نام «از تاریکی می‌ترسی؟» می‌خوانیم:
شکل‌هایی که شب‌ها توی فکرت می‌سازی می‌توانند تو را بترسانند. سایه‌ها، آدم را اذیت می‌کنند و صداها یک جور ترسناکی هستند. ممکن است از چیزهایی که فکر می‌کنی زیر تخت پنهان شده‌اند بترسی. بعضی وقت‌ها انگار توی کمد هیولاهایی هستند. می‌توانی از پدر و مادرت بپرسی که وقتی کوچک بودند و از تاریکی می‌ترسیدند، چه کار می‌کردند تا ترس‌شان کمتر شود.
کتاب «من نمی‌ترسم» توسط برزو سریزدی به فارسی ترجمه شده است. موسسه انتشارات صابرین کتاب را برای علاقه‌مندان چاپ و منتشر کرده است.

ادامه keyboard_arrow_down

از همین مترجم