کتاب | علوم انسانی | روانشناسی | خانواده | کودک خانواده انسان
کودک خانواده انسان شابک: 9789643120146 240 صفحه 284 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 1500 کودک خانواده انسان ادل فی بر گیتی ناصحی علوم انسانی روانشناسی خانواده

1,494,000 ریال 1,800,000 ریال

ناشر: نشر نی

چاپ بیست و نهم

کودک، خانواده، انسان: روش تربیت کودک بر اساس نظرات دکتر هایم جینات
دو مادر، که از دست کودکان خود به ستوه آمده‌اند و احتمالاً کودکان‌شان نیز از دست‌شان سخت شاکی‌اند، تصمیم می‌گیرند با شرکت در جلسات یک گروه تربیت کودک که زیر نظر دکتر هایم جینات، روان‌شناس کودک، برگزار می‌شود روش درست تعامل و گفتگو با کودکان خود و تربیت آن‌ها را بیاموزند. آن‌ها به مدت پنج سال به این جلسات می‌روند و وقتی می‌بینند جواب گرفته‌اند و آموزه‌های دکتر جینات از آن‌ها والدین بهتر و از فرزندان‌شان نیز کودکان بهتری ساخته است، تصمیم می‌گیرند ماحصل آنچه را که در این دوره پنج ساله آموخته‌اند با گروه وسیعی از مادر و پدرها در میان بگذارند. کتاب «کودک، خانواده، انسان: روش تربیت کودک بر اساس نظرات دکتر هایم جینات» ماحصل این تصمیم است. ادل فیبر و ایلین مزلیش در این کتاب آنچه را که از کلاس‌های دکتر جینات آموخته‌اند، به زبانی گرم و شیرین و ساده و صمیمی، با ما در میان گذاشته‌اند. با خواندن این کتاب می‌آموزیم که چگونه کودکان‌مان را به شیوه‌ای که احساسات‌شان جریحه‌دار نشود تربیت کنیم. این کتاب به ما می‌گوید که به جای قضاوت کودکان و توهین به آن‌ها یا تحسین‌شان، آنچه را از کار آن‌ها که نمی‌پسندیم یا می‌پسندیم با جزئیات برایشان توصیف کنیم.
«کودک، خانواده، انسان: روش تربیت کودک بر اساس نظرات دکتر هایم جینات» با ترجمه و مقدمه گیتی ناصحی در نشر نی منتشر شده است.
درباره نویسندگان:
ادل فیبر (- 1928) نویسنده امریکاییِ متخصصِ ارتباطات بزرگسالان و کودکان.
ایلین مزلیش (2017 – 1925)، نویسنده امریکاییِ متخصص ارتباطات والدین و معلمان با کودکان.
رتبه گودریدز: 4/54 از 5.

ادامه keyboard_arrow_down