کتاب | علوم انسانی | ادبیات | داستان کوتاه خارجی | اینجا همه آدم ها این جوری اند
اینجا همه آدم ها این جوری اند شابک: 9789644481307 220 صفحه 271 گرم قطع: رقعی نوع جلد: شوميز تیراژ: 770 اینجا جوری گروهی از نویسندگان مژده دقیقی علوم انسانی ادبیات داستان کوتاه خارجی

600,000 ریال 750,000 ریال

ناشر: نیلوفر

چاپ ششم

اینجا همه آدم‌ها این‌جوری‌اند: شش داستان برگزیده دهه نود
داستانهایی با حال و هواهای گوناگون و متنوع که تصویری از بخشی از دنیای داستان کوتاه جهان را در دهه 90 میلادی ترسیم می‌کند. داستانهایی که در مجموعه اینجا همه آدم‌ها این‌جوری‌اند گردآوری و ترجمه شده‌اند همگی داستانهایی هستند که مورد توجه منتقدان ادبی قرار گرفته و جوایزی ادبی، از جمله جایزه اُ. هنری، را از آن خود کرده‌اند. کتاب شامل شش داستان است که عبارتند از: «آسمانِ سیاهِ شب» نوشته جرمی کِین، «مردی با کت و شلوار مشکی» نوشته استیون کینگ، «هلیمِ جان‌سخت» نوشته وانگ مِنگ، «زندگی شهری» نوشته مری گوردن، «خرابکار» نوشته ها جین و «اینجا همه آدم‌ها این‌جوری‌اند» نوشته لوری مور.
پیری و فراموشی، امور غریب و فراواقعی، نظام‌های سیاسی و بیماری از جمله مضامینی هستند که در داستانهای مختلف این مجموعه با آنها مواجه می‌شویم. با خواندن این کتاب با قسمتی از جریان رایجِ داستان کوتاه‌نویسیِ دهه 90 میلادی آشنا می‌شویم و از دریچه چشم چند نویسنده مختلف به جهان و انسان و مسائل گوناگونی که انسان با آنها درگیر است می‌نگریم، که این می‌تواند راهی بگشاید برای وسیع‌تر شدن دید مخاطب عادی ادبیات و نیز کمکی باشد به نویسندگانی که تازه قدم در راه داستان‌نویسی گذاشته‌اند و با خواندن این مجموعه و مجموعه‌هایی از این دست می‌توانند جهان داستانی و شکل‌ها و شیوه‌های نویسندگی خود را گسترده‌تر و متنوع‌تر کنند.
اینجا همه آدم‌ها این‌جوری‌اند، با عنوان فرعی شش داستان برگزیده دهه نود، به انتخاب و ترجمه مژده دقیقی و با مقدمه‌ای از او در انتشارات نیلوفر منتشر شده است.
رتبه گودریدز: 3/58 از 5.

ادامه keyboard_arrow_down